Kleur kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ariel, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik vroeg me af wat jullie hier van vinden. Kunnen zowel een jongen als een meisje in lime groene of paarse kinderwagen? Of is dat paars echt alleen leuk als je meisje krijgt?
     
  2. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Lime groen vind ik voor allebei en paars sja.. denk toch meer meisje.
    Maar het kan wel hoor.
    Wij hebben rood/oranje.
     
  3. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oke dan ga ik denk ik toch maar voor de mode kleur lime groen. Komt ook in de baby kamer terug samen met aqua!
     
  4. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik heb voor de guinny buzz 06 gekozen en de kleur apple green omdat ik niet wist wat het zou worden. het wordt een meisje weet ik nu en ja ik vind dat wel passen. rose of paars zou ik persoonlijk alleen doen bij een meisje
     
  5. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    wij hebben gewoon antraciet gedaan en opvrolijken met gekleurde dekentjes en knuffeltjes.
    Ik weet namelijk dat we hierna nog een kindje zouden willen (mocht het lukken) en dan kan die kleur altijd.
    Ik vind zelf lime een leuke kleur, maar zo tijdelijk.
    En iedereen loopt er naar mijn gevoel mee... :oops:

    Maar dat is mijn mening hoor.

    Ik zou dan idd voor limegroen kiezen, is iets meer voor beiden! ;)
     
  6. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier gewoon zwart met felgekleurde dekentjes speeltjes enz.

    Paars vind ik persoonlijk echt lelijk dus zou het zowiezo niet worden.. ik zou dan gaan voor groen.
     
  7. Nannie87

    Nannie87 Actief lid

    7 feb 2007
    112
    0
    0
    Student
    Kerkrade
    ja ik heb zelf ook de kleur blauw en lime...Ook een kleur die voor beide kan. Alleen weet ik nu dan dat het een jongetje wordt.
     
  8. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik vind paars ook prima voor een jongen kunnen hoor. wij krijgen best veel paars op de kinderkamer en staat heel stoer!
     
  9. Niet meer actief

    Hangt een beetje van de tint af denk ik, maar een beetje hard/donker Paars vind ik ook prima voor een jongen kunnen hoor. Hebben wij ook overwogen. Alleen als t wat meer naar pastel gaat, dan vind ik t meer typisch meisje.

    Wij doen alles in aqua/turqoise en weten dus ook niet wat we krijgen. Dus redelijk unisex.
     
  10. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    wij hebben een rode metalic bak en een groene metalic wandelwagen van quinny. wij weten nog niet wat we krijgen.
     
  11. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    wouw paars maar voor een jongen hmm...als ik het niet wist zou ik voor de lime groen gaan als ik het wel wist paars!
    anders met assesoires op kleur brengen de verzorgingstas en parrasol e.d.

    wij hebben een zwarte met een roze parrasol erop!
     
  12. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Ach, donkerpaars of diep paars vind ik voor een jongen ook kunnen hoor, maar als het zo'n zacht kleurtje is, niet zo.
    Wij hebben een zandkleurige bak en een aqua blauw zitje, en het is een meisje (wist ik ook niet van tevoren).
     
  13. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Donkerpaars vind ik voor een jongen wel kunnen hoor.

    Wij gaan zelf wss voor zandkleurig omdat je daar het minste op ziet, denk ik.....

    Linda
     
  14. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    wij hebben gekozen voor de buzz 2007 zwart...

    Onder het mom bij ene 2e wil ik niet met een roze kinderwagen in de "maag"zitten terwijl het een kereltje zou worden...

    De buggy overigens gaan wij wel roze doen, maar die zijn ook niet zo peperduur als de kinderwagen..
     
  15. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    ik heb dus de lime groen (wel heel licht van kleur) ik wist wel dat Yildiz een meisje was maar zou hem ook hebben genomen voor een jongen.
    paars is echt voor een meisje vindt ik.
     
  16. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Onze wagen is ook paars/aubergine en daar hebben toch echt 2 jongens in gelegen. Waarom niet en waarom mag een meisje wel in een limegroen, ik vind dit toch echt een jongens kleur.
    Doe lekker wat je mooi vind.
     
  17. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou wij zijn toch voor die lime groene gegaan en krijg em morgen binnen :)
     
  18. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik heb de lime groene Koelstra. Ik wist ook nog niet wat het zou worden.
     
  19. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    wij hebben ook de Buzz 2006 Aple Green. We wisten dat het een meisje ging worden, maar dit vonden we de mooiste neutrale (unisex) kleur uit de collectie. Mocht er een 2de komen en een jongen zijn, kan hij er ook in. En een vriendin van mij heeft een Buzz 2005 in het paars en die heeft 2 knullen die er allebei in gelegen hebben, vind het prima kunnen.
    Voor de buggy hebben we een rode, ook unisex vind ik.
     
  20. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Paars kan niet voor jongetjes hoor ;) Behalve bij ons dan, ons hele kinderkamer is met paars ingericht. En het staat heel erg stoer ;)

    Maar ik denk dat alle kleuren kunnen, tegenwoordig zijn er toch niet echt geslachtsgebonden kleuren meer. Gewoon doen wat je zelf het mooiste vindt (en over een paar jaar ook nog mooi vindt).

    Succes
     

Deel Deze Pagina