Even tips nodig althans de hap heb ik nu wel genoeg gesproken en dat is me nu wel duidelijk . Mijn oudste is sinds woensdagavond ziek en eet dus niets drinken gaat heel goed. Nu war het eten van vandaag 1 sneetje brood en dat was het en dan 600ml drinken.niet extreem veel maar plassen is genoeg. Nu zit ik me net af te vragen is het handig dit in het mapje van de ka te zetten dat als er afgevallen is er een oorzaak voor gegeven kan worden? Gelukkig heeft de oudste wat reserves maar ik vraag me echt af of het echt zo snel kan gaan dat het afvallen begint?
Ja die kindjes kunnen best snel veel afvallen. Maar ook weer snel aankomen. Jongste was net 1 week ziek toen we naar het CB moesten. Conclusie halve kilo lichter dan bij de 9 maanden controle. Ik schat dus dat ze dus ongeveer 1 kilo is afgevallen. 1,5 week later weer terug omdat ik de spuiten heb laten verzetten en toen was ze dus 1 kilo weer bijgekomen. Je ziet nu dus echt een dip in haar groeicurve.
Eva is met bijna 2 jaar een week ziek geweest waarin ze zo goed als niets at en was toen 1,5 kilo afgevallen. Ik heb het niet opgeschreven in het boekje, dat onthoud ik wel.