Klier of toch wat anders, 6 weken zwanger

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Babystuf, 17 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystuf

    Babystuf Actief lid

    18 apr 2013
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben me net rot geschrokken. Toen ik in de douche stond en me zeg maar down under aan t wassen was merkte ik achteraan aan de rand van mijn vagina/binnenste schaamlip een verdikking. Heb er gauw een spiegeltje bij gepakt en inderdaad een dik rond iets, het is niet pijnlijk en deed me een beetje aan een aambei denken.

    Is dit iets zwangerschaps gerelateerd? Een opgezette klier of toch nog Iers ergers?
     
  2. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.186
    4.324
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Klinkt mij als een spatader. Dit is vrij normaal tijdens zwangerschap (helaas). Voor een klier zou het wel een hele rare plek zijn. Deze zitten meer in de liezen. Ik kan natuurljk niet keihard beweren dat het niets is, maar het klinkt mij dus als een spatader. Heb ze helaas ook...
     
  3. Nephthys

    Nephthys Fanatiek lid

    9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Spatader is mogelijk al is het wel heel vroeg in de zwangerschap daarvoor!
     
  4. z0nnetje77

    9 mrt 2014
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja er zitten daar wel klieren, en buisjes waardoor het kliervocht loopt, het gaat om deze klieren Klier van Bartholin - Wikipedia
    Ik heb vaak last van bulten/bobbels rond mijn menstruatie, en ik had het ook in het begin van de zwangerschap, deed best zeer op een gegeven moment, was bang dat er een verstopping zat (schijnt te kunnen) maar gelukkig was het ook ineens weer weg en heb ik er de hele zwangerschap tot nu toe geen last meer van gehad.
    Waarmee natuurlijk niet gezegd is dat jij hetzelfde hebt...
     

Deel Deze Pagina