klingel in het babyrinth- deel (diamantglitter) 5!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klingel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    swaffel de swaffel nog es an toe!

    hier is ie dan, een vers en heilig en maagdelijk en onaangetast en niet gevingerd laat staan bepiemeld nieuw deel!

    deel al je hartezuchtjes, zielenroertjes, doosjesklachtjes en slapelozenachtjes, maar ook je hiephiephoeraatjes en je (pamela)BH'tjes!

    en laat dit deel ROZE 100% worden afgesloten!!!

    zo roze en hysterisch en zeldzaam als het topic en deze megagigadiamant!


    Bekijk bijlage 201136

    :)


    (goed he, GEEN piemplaat! wel piempraat uiteraard :p)

    een liefhebbende swaffelsmak,
    jullie klingel.
     
  2. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Huil. Deel 5 alweer. Ik sluit me volledig bij klingel aan. Op naar een knal roze babyrinth.
     
  3. Milla Rose

    Milla Rose Fanatiek lid

    8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ik hoop dat dit deel heeeeeeel veel geluk gaat brengen!

    Te beginnen met een mooie echo.. Binnen nu en een uur!
     
  4. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Jaaaah!

    Roze it MUST be!

    Ik dacht effe ik zie dubbel :$
    2 x Klingel in het babyrinth

    Maar het was gewoon alweer de opening van het 5e deel!

    Voor mij was deel klavertje 4 heul mooi...

    *huiltje*

    Ik hoop dat deel diamantglitter 5 voor een heleboel andere meisjes net zo mooi zal worden!

    En idd Milla, te beginnen met een mooie echo!
    Kom maar door met het goede nieuws Alex!
     
  5. Milla Rose

    Milla Rose Fanatiek lid

    8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    #5 Milla Rose, 23 nov 2011
    Laatst bewerkt: 23 nov 2011
    Silvia, hier echt precies hetzelfde verhaal. Wij hebben in de weinige tijd dat ze hier zijn de kids zindelijk gekregen, om vervolgens bij moeder na een dag alweer in de luiers te lopen. De jongste is pas sinds drie maanden s nachts droog. Ook door ons toedoen. Vervolgens heeft ze thuis wel nog een poos met een luier geslapen, wat we hier geweigerd hebben. Vind het heel zielig want door dat kleinhouden worden ze heel onzeker en durven ze op een bepaald moment ook niet veel meer. De oudste is twaalf en heeft nog regelmatig poep in zijn broek. Niet een hele drol maar wel veel meer dan een spoor. Hij heeft gewoon nooit goed geleerd zijn kont af te vegen en van ons wil hij niets aannemen. Na een confrontatie erover met hem afgelopen zomer waarbij moeder huilend weg liep gaat het nu opeens wel goed. Dus hij wist het dus goed. Maar waarom ze het dan niet doen? Dat is dus wat ik bedoelde met dat negatieve aandacht vragen. Op een bepaald moment lijkt het wel een levensstijl te worden, en hebben ze niet eens meer in de gaten dat het gebeurt.

    Verder nog een vraagje aan de mama's hier van de al wat oudere kinderen. Zijn die er eigenlijk? De jongste is nu 8 en ze liegt heel erg veel. Verzinverhalen die nergens over gaan maar ook echt bewust liegen om ergens onder uit te komen of om beter uit de bus te komen dan eigenlijk is. Hebben jullie hier ervaring mee en wat hebben jullie er mee gedaan? Het is niet alleen maar een fase(!!!! Voor jou kling!!) want het duurt nu echt al best lang. Wil er heel graag verandering in brengen maar weet alleen niet hoe. Straf geven lijkt niet te helpen helaas..

    Verder is het Soms best moeilijk ja dat millaman wel al kindjes heeft.. Zo waren wij bijvoorbeeld een paar weken geleden een weekend weg met vrienden die ook allemaal kinderen hebben. Dan zie je dat van een afstandje aan. En op een bepaald moment klimt de jongste van millaman bij hem op schoot om hem te knuffelen. "Zo fijn dit.." zegt hij terwijl hij me aankijkt. Ik kon wel huilen.. Na het weekend heb ik ook tegen hem gezegd: dit is waarom het soms zo moeilijk is voor mij. Jij hebt echt geen idee wat voor gevoel het is om dat te missen, omdat jij het al bij je hebt. Jij voelt dat gat en die leegte niet.. Dan voel ik me soms zo enorm alleen met mijn verdriet.. Voor jou gaat alles toch wel door.. Maar gelukkig is hij ook de liefste en is hij er altijd voor mij. Ook al voelt hij soms niet hetzelfde.
     
  6. Bright

    Bright Fanatiek lid

    11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Woei!!!! DEEL 5 IS EEN FEIT!!!!

    *ik is blij om babyrinthmeisje te zijn*
     
  7. Loesie1982

    Loesie1982 VIP lid

    25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    WHOPPA!!!!
    Ben ook supertrotsmegafabelachtigsupergelukkig om een rinthmeisje te zijn!!!!!!!!!!!!
    En jullie komen nooit meer van mij af:D:D:D:D

    SMAK!!!!
     
  8. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Joepie deel 5 is er eindelijk!!!!
    op naar een knalroze rinth!!!!!



    Milla ik herken heel veel wat je nu laatst schreef over poepjes etc wil dar graag met je over vrder praten een keer maar liever niet zo in het openbaar.... doe vanavond een pbtje jouw kant op ok ;)

    Alexandra kom er in met het goede nieuws aub!!!!!!!
     
  9. klingel

    klingel VIP lid

    15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    HA!

    En muts PC Apple de elfde heeft zich ook via de iPad weten aan te melden! Wie weet scheelt dat in klingelstilte waarvoor ik al op mijn piemel kreeg van verscheidene kanten :)

    .... En jullie krijgen nu gratis hoofdletters hier en daar, voooooordeeellllll :p


    Nu is het wachten eerst maar eens op Alex.... Ze was net wel op de whatssapper maar zonder iets te schrijven, krijg ik natuurlijk meteen weer de bezorgdkriebels van meuh.... Hmz.....


    @mila: Nynke heeft hier de oudste kindjes! :)
    @ander kind mee opvoeden: lijkt me onwijs pittig vaak. Zeker als de relatie met ex van je vent dan ook niet zo relaxt is...
    @mila: auwwww van milaman die voor jouw neus knuffelde met zijn kindje. Logisch, maar zon opmerking hakt er dan wel even gezellig in hè... :(

    Zo makkelijk gedaan, het kwetsen van ongewenst nog! kinderlozen. Deels echt onwetendheid, maar dat maakt het nog steeds klotig!


    Dit weekend bij zus was een stel dat ' de hele molen doorlopen heeft '
    Ik moest me echt inhouden er niet over te beginnen. En ook kriebels; ze naar het buitenland te sturen... Want onverklaard verminderd onvruchtbaar en """ maar """ drie pogingen gedaan, huiltje, Hm, moeilijk.

    Zeker nu ik dan denk aan ' een Sikki doen '

    Maar, was het ooit Nicoletta die het zei ergens hier op ZP, durven stoppen is ook een soort van lef, moed.


    Hmmmmz lekker op de filopiemel meteen seg, ik peer m snel, koken actie en wegwezen vanaaf.


    Sssssssssmakkkkkkkk!
     
  10. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Daar ben ik dan lieverds!!

    Ga deel vijf dan maar openen met super nieuws!
    Alles is goed!
    1 kindje met krachtig hartje, precies op schema!
    Zo blij, zo gehuild, zon opluchting.
    Over twee weken afspraak bij mijn eigen gyn!
    Vanavond een foto van ons boontje!

    Smak!
     
  11. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.459
    1.636
    113
    Brabant
    jankkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk


    woehoeiiiiiiiiii superdepuper ben zooooooooooooooooooo blij!!!!!!!

    (zucht, zindelijkheidstraining hier is een feit... bij 10 stickers chips en ineens heeft ze het door..*zucht* emo-eter net als ik, haha)
     
  12. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Joepie deel 5 begint met roze. Hopelijk zet het door en volgt iedereen!!
     
  13. DarkAngel25

    DarkAngel25 VIP lid

    6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    meiden heel veel kletsplezier in jullie nieuwe 5e(!) deel alweer!
    ik blijf genieten van jullie verhalen, en jullie zwaffelpiemel praat, fleurt me altijd weer op ;)

    maar ook alle tegenslagen ik leef met jullie mee.., jullie zijn er voor elkaar, en dat is bijzonder en mooi!
     
  14. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    JOEPIIIIIIIII!!!
    Daar isse dan, deel 5!
    En hij begint al goed!

    Alex, yaaayyy!!! Super van mooie echo!

    Ik ga ook voor 100% roze in deze deel 5!
    :D
     
  15. Milla Rose

    Milla Rose Fanatiek lid

    8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Alex ook hier: SUPER blij voor jou!!!! En nu lekker met een grijns op je gezicht op de bank!!


    Vanavond het blok kijken, ben benieuwd wie er wint!
     
  16. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    JOEHOEEEEEEEEE!

    Alex ook hier nog even een dikke GEFELICITEERD!!!!!

    En nu genieten samen met jullie lieve pientere meisje!
     
  17. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Dank jullie wel lieve lieve meisjes...
    Ik ben zo blij dat ik jullie allemaal heb!
    Zou jullie voor geen goud willen missen.
    Bedank voor alles!!!!!!
    Luv ya all!!!!

    We hebben het ons meiske verteld... *emo*
    Boekje van nijntje, er komt een kleine pluis voorgelezen.
    Naderhand gevraagd waar het boekje over ging en gevraagd wat ze zo graag wilde...
    Toen ik zei dat mama ook een baby in de buik had was ze zo door het dolle heen....hyper de piep door de kamer.
    Van alles vragen, trots liep ze met de echofoto rond.
    Ze wilde meteen opa bellen...die vertelde ze vol trots dat mama een baby in de buik heeft maar dat die nog wel klein is.... *smelt*
    Mama waar in je buik zit de baby dan nu, en als ik op je schoot zit doe ik de baby dan geen pijn...
    Oooo wat smelt je dan....mijn lieve kleine grote meisk, zo trots als een pauw...

    Ik plaats zo ff fotos van echo en buik in mn album.....

    Op naar een glitterroze babyrinth....
    Go with the pinkflow....
     
  18. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Alexandra wat super!
    Van harte gefeliciteerd.
    En de reactie van jullie kleine meid geweldig zo'n trotse zus.
     
  19. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Dank je wel lieverd!!!

    Fotos staan in mijn album trouwens nu.. ;)
     
  20. alexandra80

    alexandra80 Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Durf dan ook nu eindelijk en topic bij ik ben zwanger te openen.... ;)
     

Deel Deze Pagina