klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hihi Jo, pas maar op wat je zegt met een Sikki doen!

Maar idd ik had bijna een week later pas een posi-ovutest.
    En ja, nu dus 'zwanger'.

Maar kliniek dicht hoeft toch geen probleem te zijn.
    Bel je toch gewoon zelf met DD bij posi.

In DD gaan ze gewoon blind af op ovutest.
    Doen ze helemaal geen echo's.
    Ja, eentje op CD12 om te zien of er geen gekke dingen zijn.
    Ik vroeg nog aan Uber S, moeten we anders geen pregnyl bijspuiten?
    Maar hij zei, zodra je ovutest posi is, is het goed.
    Wordt ie niet posi dan heb je ook geen goede eisprong en dan heeft een tp geen zin.

Ik duim voor joe!

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zara, ik snap je wel hoor meid!
    Ik zou PRECIES hetzelfde hebben gedaan en gezegd.

Maar ja, ik ben er al lang achter.
    Wat is eerlijk in het leven?

Klingel's mama die ineens enge dingen in lijf heeft en geopereerd moet worden.
    Het zoontje van mijn zus die met 2,5 een beenmergtransplantatie moet ondergaan?
    Je kindjes verliezen met 22 weken na een succesvolle 2e ICSI?
    Of wij die niet zwanger kunnen worden?

Ik geloof dat iedereen op de een of andere manier z'n portie wel krijgt.
    Die die 'fantastische' collega van je ook.

Maar laten we maar hopen dat er met haar kindje niets gebeurd.

Maar wel goed dat je haar in ieder geval aan het denken (kan ze dat :() hebt gezet over het roken.
    Is het in ieder geval ergens goed voor geweest.

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.036
    6.152
    113
    Happyland
    @Maartje: wat een ongelofelijke vast goedbedoelde maar zeer foute opmerking zeg!Mensen hebben gewoon geen idee!!!
    Op mijn werk vroeg er pas ook eentje naar wanneer ik weer ging beginnen.
    Bij de laatste poging vroeg ,op een na, HELEMAAL NIEMAND naar hoe het met me ging.Toen ik in die walgelijk wachtweken zat ook niet.Toen het mis was gegaan heb ik maar niks gezegd, want het ging ze geen reet aan.
    En uitgerekend diegene die nergens naar informeerde vroeg opeens wanneer ik weer van start ging.
    Heb toen gezegd: Als ik ruim 4000,- en m'n moed weer bij elkaar geschraapt heb.Het is nl een loodzwaar traject.
    Reactie: 'o'.
    Kan me best indenken dat je niet weet hoe dit moet zijn, maar een beetje inleven kan heus geen kwaad.
    Bah, word nu gewoon weer pissig.:x

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.036
    6.152
    113
    Happyland
    Weet je wat het is?Ik raak gewoon zo verbitterd.En weet dus niet of hier op het forum komen goed is.Daarom reageer ik hier zo weinig.
    maar dan voel ik me weer schuldig, want jullie meiden weten als geen ander hoe je je voelt in deze molen.
    Ik wil hier wel graag komen, maar neem alle sores die ik lees letterlijk mee.
    Zelfs als ik prachtig nieuws lees over ontstane zwangerschappen is het moeilijk, want dan besef ik weer wat ik niet heb.Ben natuurlijk superblij voor de ander, maar het is wel confronterend.En als ik juist kutnieuws lees word ik er ook ontzettend naar van.
    Ik zit gewoon ontzettend met mezelf in de knoop geloof ik..

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    My God, Zara! :$ Verschrikkelijk, zulke types! Ik heb een "vriendin" die per ongeluk zwanger is geraakt en nu flink doorrookt. Echt flink, een pakje per dag en soms zelfs meer!!!
    Bah, ik heb geen respect voor dat soort mensen. Vriendschap lijkt ook naar de haaien te gaan, want ik kan het niet uitstaan en voel me een paar weken klote als ik haar heb gezien. Mis haar ook niet, dus ik denk echt einde oefening.
    Ik was op haar verjaardag en er was nog een zwangere vriendin van haar. Heel flink aan het roken :x Ik stond te koken van woede... hoorde ik ook nog eens dat ze 16 weken zwanger was van een tweeling, door IVF. Jezus christus, dan heb je pas echt een plaat voor je kop!!!!!! :x:x:x
    Toen zijn we weggegaan. Ik denk dat ik anders door het raam naar buiten was gesprongen van frustratie. Ik stond gewoon te trillen van woede en onbegrip.

Jo, ik had ook een hele late ovu. Dus wie weet!
    Doe maar een Sikki, want ik ben een slecht voorbeeld deze keer ;)

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.036
    6.152
    113
    Happyland
    :$ Zwanger door IVF en dan nog flink doorstomen???Da's helemaal onbegrijpelijk zeg...
    En die andere vriendin is toch ook onbegrijpelijk.Hoe kun je nu zoveel roken?
    Ik ben natuurlijk een leek, want heb nooit gerookt.Maar als je het niet eens kan opbrengen om in ieder geval het roken tot een minimum te beperken ben je in mijn ogen geen stuiver waard.
    Je stopt je kind toch ook geen sigaret in de mond als het eenmaal in de wieg ligt?Arm kind zal toch moeten afkicken..

7. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Zara: wel herkenbaar hoor :(, dat met je zelf in de knoop zitten en overal veel te heftig op reageren. Heb ik ook een 2 maanden last van gehad, maar sinds 2 weken kan ik zeggen dat het weer beter gaat! Gewoon lekker over je heen laten komen, even lekker mokken en zeuren en dan komt voor jou ook weer het punt dat je alles weer beter aan kunt! Pletknuffel voor jou!

zit trouwens te denken om een topic te openen voor gefrustreerde meiden waar je lekker tegen elkaar aan kunt zeuren en we er met z'n allen weer om kunnen lachen? Lijkt jullie dat wat?

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Zara, het verbitterd raken herken ik heel erg.
    Ik heb er ook last van.
    En hoe meer teleurstelling hoe verbitterder ik word.

En dan denk ik ook, ik moet hier maar niet meer komen, want ik raak ook verbitterd door sommige verhalen hier.
    Hoe sommige er mee omgaan.
    Aan de andere kant, iedereen ervaart de MMM op haar eigen andere manier.

Dus blijf ik hier komen.
    Want aan de ene kant haal ik hoop uit verhalen en krijg ik heel veel steun van meiden hier.

En wij willen jou ook graag steunen Zara.
    Echt!

Stort je hartje hier maar uit.
    In dit babyrinth mag je alles zeggen en denken.
    Dat heb ik aan den lijve ondervonden.

En dat is soms zwaar, om eerlijk uit te komen voor je diepste gevoelens.
    Maar ook heel fijn.
    En de steun die je terugkrijgt (waarvan ik hoop dat wij jou die ook kunnen geven!!!) is o zo welkom.

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Krijg net mail van Uber S!

{quote}

Het is te vroeg voor een oordeel. De progesteron is ok, dus dat ziet er gpoed uit. Graag over 1 week nogmaals testen.

succes

{einde quote}

Kan ik dus ook geen f*ck mee!

10. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Inderdaad, daar kun je dus geen f*ck mee! Lekker hoor, gewoon een weekje wachten :(

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Zara, het ergste is nog dat ze heel trots aan het vertellen was tegen mij dat ze was geminderd... van 2 pakjes naar 1 pakje per dag :$;)

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Daar heb je echt geen reet aan Sikki!

13. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    klingel gefeliciteerd met de goede uitslagen van je moeder!!!!! fijn dat je nu lekker op je wolkie kan gaan zitten.....

meiden effe een hart onder de riem hoor!!!
    het kan allemaal!!!
    ik heb zelf 3 ivf en 2 icsi pogingen gehad en ik denk wel 10 tp`s maar toch beloond uiteindelijk met een mooi meiske...
    laat jullie hoofdjes niet hangen ookal is het soms zo moeilijk...ik ken het wel hoor!!
    ik voel met vele van jullie mee en hoop er echt op dat het jullie allemaal gegunt is .....dus probeer positief te blijven en vertrouw er op dat je wens uit komt...
    het heeft bij ons ook 3 jaar op zich laten wachten, maar na iedere teleurstelling bleef ik na het een plekkie te hebben gegeven positief en ik wist zeker dat het een keer zou lukken...
    en jawel de laatste cryo was het dan eindelijk zo ver.....

dus meiden heb vertrouwen!!!! dikke knufffffff voor jullie allemaal!!

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.036
    6.152
    113
    Happyland
    Daar heb je dus niks aan Sikki, maar hij zegt in ieder geval niet dat het kansloos is.En zo houden we de spanning er nog eventjes in.:(
    Nooit gedacht dat er zoiets kan zijn als 'een beetje zwanger' zucht...:(
    Is het spotten wel weer gestopt?duimduim

@Saskia: Wauw, wat goed zeg!!;):x
    Ik zou er ook niet mee om kunnen gaan denk ik.Wat een doos...

Pekske: smak!!!:):)

15. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hallo lieve meiden,

ik was even aan het meelezen

onzekerheid is inderdaad erg moeilijk en het wachten is nog erger
    maar positief blijven is het beste wat je kan doen

we wachten al zo lang nou mogen we de hoop nog niet opgeven

liefs Cilek

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    MP!!!!!

Net terug van de tandarts brrrrrr
    zit gisteren heerlijk een vietnamese loepia te eten breekt ineens mn voortand helemaal tot in mn tandvlees af!!!!!!!!!!!!!!!!
    kon vanmorgen pas terecht bij de tandarts grrrr dus liep er op mn charmanste bij Mischien toch wel waar dat elke zwangerschap je een tand kost hihihihi....
    blij dat ie weer gemaakt is in ieder geval

dusselduoupdate
    sanne woog bij geboorte 2352 gram weegt nu 2510 gram!!!!!
    Luuk woog bij geboorte 2624 gram en weegt nu 2640 gram!!!!!!

eindelijk zit er schot in met Luuk... Sanne kan zo mee naar bbq feestjes in ldf want die drinkt werkelijk alles op wat je haar geeft denk ik zo.....wat kan dat dametje drinken zeg hihihihi
    heeft ze overigens niet van der moeder hoor;)

Sikki lieve lieve Sikki mijn duimen en gebedjes draaien overuren hier, ik blijf goede hoop houden dat je gewoon eventjes een klingel doet met een silvia als resultaat.....
    ik Gun jou het meeste dat je nog 8 maanden moet komen mopperen hier over misselijkheid dikke enkels pijn in de rug obstipatie krsmpen in je benen en weet ik veel wat allemaal nog meer... het moet gewoon goed gaan nu dat moet gewoon!!!!!!!!!

17. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Oh, wat erg... ben al 1,5 uur op mijn werk en heb nog vrijwel niks gedaan! Zit hier ook helemaal alleen op de verdieping, de rest zit allemaal buiten in het zonnetje :(. Het is hier op ZP gewoon veel gezelliger dan op kantoor... wie geeft mij een schop onder mijn gat en schopt mij zo het babyrinth uit?

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedemorgen! :)

tjonge, de zon schijnt! binnen en buiten hier.
    terwijl ik dat zeg, weet ik, over ' eerlijk ' gesproken, dat dat bij anderen niet zo is.
    bv de sik en de zaar... :(

@eerlijk: ik geloof niet in eerlijk. ik geloof in het volstrekt wilekeurige lot, zowel noodlot als geluk.
    wel is het zo, denk ik, dat at the end, de meesten wel hun portie van beide hebben gehad.

hoewel er ook breezersletjes zijn, rokend en wel, die 4 ongeplande/wenste babys op de wereld aso-en en wiens grootste verdriet tot in de ordi doodskist zal zijn: ' ME hamster is doodgegaan '
    ..;)

(moet zelf een beetje lachen om dat debiele maar ongetwijfeld ware voorbeeld :D)

@zara: ik vind het goed dat je het hebt gedaan!
    zeker als mens, en ook als goed mens, want JIJ probeert dat beebje WEL te beschermen!
    daarbij denk ik ook dat het ' goed ' voor jouzelf is. dat soort dingen er toch soms uit te gooien, zeker naar mensen die echt een rottumerplaat voor hun hop hebben :x

@ROKEN NA IVF??? :x
    mijn god.
    zelfs ik heb nu niets meer te zeggen...... :$

@jo: hee lief, barra dicht he. ik voelde het, ik weet niet waarom. V praatte altijd wat te opti als je het mij vraagt.
    MAAR jij het prachtcryo's in DD, en je kan ook heel goed zonder V DD-en!
    wat betreft TP: een laat ei, denk omdat je er 3 hebt!
    zelf ' gezellig maken ' en dan bij posi ovu pregnyl (dat kan nog wel toch deze maand bij V?) en hops!

je ziet, ook aan aqui en P :)() en mij hoe SNEL het RAAK kan zijn als je eenmaal in de ICSIVFmolen zit.
    het KAN snel raak zijn.. maar ja ook dat is weer willekeurig.. ;)

@sik: dom van mij, prog 40 en hcg 27!
    hee, nog een bemoeitje :)
    waarom neem je geen bolletjes? die kunnen geen kwaad, maar wel goed doen... ze verhogen je prog.. zal het niet meer zeggen maar ik leef zo mee en denk zo mee en en en en nou ja je snapt me wel ;)

wat betreft S antwoord: tjah, lekker makkelijk. vraag hem eens naar bijbollen anders?
    ik duimm en kaarsss voor HCG.
    het KAN goedgaan, maar eerlijk is eerlijk, en dat weet je zelf ook allang, mis KAN ook.

in beide gevallen vangen wij je op, in de champagne of in de tranen, en hoe dan ook, je komt er doorheen.
    niet om flauw te vergelijken, maar ik, maar ook bv elif en mounia, hebben het meegemaakt, de verkeerde kant op.
    als dat mocht gebeuren (mocht??? :x) weet dan dat we je opvangen.
    en ook dat sikkilijf voor het eerst een prachtteken heeft afgegeven :)

hoe bedoel je trouwens, testjes posi maar net zo posi? niet dikker dan maandag?

@jo: een goed idee, een frustratie eruit krijs topic!! zou ik zeker doen. denk niet dat het aan mij is het nog te openen (hoewel ik goed zou mee doen als een viswijf :p) maar ik denk dat dat gaat stormlopen!

@stormlopen: jeetje, bijna 100.000 keer bekeken, hoe gaan we dat vieren?
    en is het wel om te vieren?
    JA ik denk wel. want het is gewoonweg een prachttopic vol van, eh, het leven. en dat op een humormanier met piemels maar ook met lieve knuffelkaarsjes.
    SO!!

@hier: sinds 2.5 maand weer echt ' dom wakker geworden ' als was ik dat breezersletje.
    lichamelijk voel ik het verschil!
    :)

de vlag heb ik echt uithangen hier :) zal wel een foto plaatsen.
    nu: verder met ontzettend alles opruimen wegslepen soppen dweilen weggooien en weer op de plek zetten.
    klingman zal zich rot schrikken! :D
    niet dat het hier rommelig is normaal, maar je ziet wel dat er een chaoot in huis leeft ;)
    hopsa, nestelwhateverdrang! :p

verder niet zo veel online, druk en weekendje weg.

maar af en toe gil ik langs, en @sikki hou me op de hoogte OK?

@sil: denk ook aan jullie, managen jullie het een beetje? vertel?

@nyn: smak op joe, gewoon zomaar!

liefs voor iedereen van klingel in blij glitterblommenjurkje. *met heus wel een klein buikje hoor, TSK*

19. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.036
    6.152
    113
    Happyland
    Sylvia, had ik jou al gefeliciteerd met je kinderen??:)
    Ga meteen ff foto's bekijken..
    Zo, da's wel schrikken zeg dat je tand afbreekt.Is het mooi hersteld?
    Jo: Aan het werk jij!!!!!!:D

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @sil: haha tegelijk, wat super dat t goed en beter gaat !:)
    enne, sanne een orgelmonster?
    dat heeft ze vast van sikki en mij; je weet toch wel dat baby mee kan lezen op zp in buik?

*doet handen voor scherm na piemelpraat voor BARBIE*

@fem: ja idd, laaaaaaaaage bloeddruk en nuchter bloedprikken is een HEUL fijne combi!
    ik zal t alleen morgen pas ondervinden want ik heb prikdag verzet :p
    wegens geen SIN en SO!
    moest ergens na week 20, dus kan makkelijk.

@alex: hoe en wat waar ben jij? al zenuw voor onze drugsdate? ;)

@sab emma natas michelle en de hele rest: glittersmak ook!

*weg*
    (eg)

Deel Deze Pagina