Klopt FF? Of heb ik eerder mijn eisprong gehad?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mamase, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamase

    Mamase Bekend lid

    11 dec 2009
    957
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik snap nog steeds niet zo veel van het temperaturen.

    Wie kan mij vertellen of ik mijn eisprong heb gehad, zoals FF verteld, of dat ik hem eerder heb gehad toen ik ook cervixslijm had?

    Alvast bedankt voor het kijken!

    3306a4 Ovulation charts on FertilityFriend.com

    ps. Je moet even naar onder scrollen voor de maand februari.
     
  2. pookie66

    pookie66 Fanatiek lid

    9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Vreemd kaartje hoor. Je zou wel een heel korte Lf hebben en wel een heel lange cyclus.
    Was dit je eerste tempkaartje? En temperatuur je volgens de regels van FF;)
    Dag 39 is een open bolletje heb je al gekeken wat hij aangeeft als je die temperatuur weghaalt? Het lijkt mij dat je anders wel een kruis krijgt bij dag 34/35.

    Met deze lange cyclussen zou ik in ieder geval naar de HA gaan voor een doorverwijzing naar de gyn. Succes
     
  3. Mamase

    Mamase Bekend lid

    11 dec 2009
    957
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie!

    Dit is mijn 2e kaartje. De 1e keer had ik een LF van 11 dagen. In het lezen van temp. kaartjes ben ik (nog) niet zo goed. Hoopte daaom dat iemand mij kon helpen. Ik ben al in het ziekenhuis geweest. Daar vertelden ze dat mijn 1e temp. kaartje erg mooi was. Met zo'n eisprong had ik zwanger kunnen raken. Ik heb alleen niet zo vaak een eisprong.

    Dat witte bolletje heb ik even weggehaald, maar het maakte niet uit. Misschien een kortere LF dit keer? Het temperaturen doe ik (denk ik) zoveel mogelijk volgens de FF regels ;)
     
  4. Selena149

    Selena149 Niet meer actief

    Niet om je iets aan te willen praten, maar ben je al eens getest op PCOS ? Je tempkaartje en lange cycli lijken zeer sterk op de mijne, en bij mij is PCOS vastgesteld.
     
  5. Het kan zijn dat je eisprong op dag 35 was. Maar je temperatuur springt over het algemeen erg op en neer. En kan nou niet duidelijk zeggen dat er een eisprong is geweest. Hebben ze in het ziekenhuis niets gezegd over je lange cyclussen?
     

Deel Deze Pagina