Klopte jouw voorgevoel geslacht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ready2loveU, 22 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Als mama to be kan het zijn dat je heel sterk het gevoel hebt, soms vanaf het begin al, dat je “ zeker weten een jongen” krijgt of “echt een meisje” krijgt.

    Had jij een voorgevoel en klopt die uiteindelijk?

    Liefs emily
     
  2. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Bij mij was mijn gevoel fout. Mijn man zei dat hij ervan overtuigd was dat het een jongen wordt, ik dacht een meisje. Mijn man heeft gelijk gekregen :p
     
  3. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.868
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    7 keer had ik het juist, 4 van mij, 3 van mijn zusje.

    Mijn zus had na 2 kinderen aangegeven klaar te zijn. Maar toen kreeg ik toch heel sterk het gevoel een nichtje te zullen krijgen. Kort daarop gaf mijn zus aan weer een kinderwens te hebben en jawel, nu heb ik een nichtje.
     
    JoyeuxNoel, Ready2loveU en Simba1992 vinden dit leuk.
  4. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Hier had ik het de eerste 2x juist :) riep met 8 a 10 weken al het is een jongen :)
    Deze keer weten we het geslacht niet van tevoren. De laatste weken zegt mijn voorgevoel weer jongen :)
     
    EvitaDedu en Ready2loveU vinden dit leuk.
  5. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Bij mijn dochter WIST ik dat het een meisje was! Al heel ‘vroeg’ en mijn man zei ook dat we een meisje kregen. Voor de geslachsbepaling had ik heel cliché roze slofjes met i love papa gekocht, die ook mee genomen naar de geslachtsbepaling en toen aan mijn man gegeven! (Nou zou je twee paar slofjes kunnen kopen zodat je het altijd goed hebt, maar ik had echt alleen de roze gekocht.) en dat klopte.

    Bij zoontje dacht ik eerst dat hij een meisje was, maar niet met volle overtuiging als de vorige keer. En hij was dus een jongen! Toen had ik het fout.
     
    Ready2loveU vindt dit leuk.
  6. Doltishlobster

    17 dec 2018
    37
    24
    8
    Vrouw
    Ik had het bij de eerste goed, maar ik was niet heel erg overtuigd van mijn voorgevoel.

    Bij mijn zwangerschap nu was ik er echt van overtuigd een jongetje te krijgen. Naam was gekozen, ik zag het al voor me 2 kleine mannetjes samen op avontuur. Bij de 20 weken echo bleek dat jongetje een meisje te zijn.
    En nu nog twijfel ik of ze het niet verkeerd hadden en het toch een jongetje is.
    Begrijp me niet verkeerd, ben super blij met een meisje.
    We gaan het gewoon zien...
     
    Ready2loveU vindt dit leuk.
  7. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.588
    10.485
    113
    Ik heb nooit een voorgevoel gehad, ik denk dat het toeval is als het klopt:D
    Maar iedereen om mij heen denkt het wel te weten en ik laat ze lekker denken. Over 2,5 weken weten we het!
     
    Ready2loveU vindt dit leuk.
  8. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Bij mijn eerste dacht ik een jongen, geen voorgevoel ofzo maar ik had nooit verwacht dat ik een meisje zou krijgen.

    Bij de 2e wel een voorgevoel en dat klopte.

    Nu heel sterk het gevoel dat het een meisje is.
    We zullen het in Oktober weten :)
     
    Ready2loveU vindt dit leuk.
  9. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Ik had vanaf het begin al heel sterk het gevoel dat het een jongetje was. Buiten mijn ouders zei iedereen een meisje. Maar ik was er van overtuigd dat het een jongetje was. Gisteren de echo gehad en ja hoor een jongen!
     
    Ready2loveU vindt dit leuk.
  10. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Ja bij alle kids. Vaak t geslacht in mn dromen gezien. Zelfs bij de derde, bij 16 weken echo werd er gezegd dat baby een meisje was, ik was erg verbaasd, omdat ik echt dacht dat t een jongen zou zijn. Ben met 17w+5d bevallen door vruchtwater verlies en toen bleek t toch een jongetje en had ik dus wel gelijk. Nu afwachten op deze kleine.
     
  11. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.404
    3.954
    113
    noord holland
    Bij mijn eerste wist ik zeker dat t een meisje was. Mijn man dacht dat ook. Die werd op een ochtend, vroeg in de zwangerschap, wakker uit zo'n sluimerende droomslaap, en zei direct hardop 't is een meisje'. Mijn man komt zelf uit een jongensgezin. Zijn vader uit een groot jongensgezin. En zijn broers hadden toen ook alleen nog maar jongens gekregen.
    En bij ons kwam toen inderdaad een meisje :).
    Bij de tweede had ik totaal geen voorgevoel wat het zou zijn, ik wist t echt niet. Bij die zwangerschap hebben we t ook bewust in t ongewisse gelaten. Dat hebben we ook als erg bijzonder ervaren. Het bleek weer een meisje te zijn. :)
    Heel wat jaren later wist ik dat er nog een meisje zou komen, dat meisje voelde ik heel duidelijk, ik wist gewoon dat ze zou komen en dat t een meisje zou zijn. Dit meisje kwam er ook. :)
     
    Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  12. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Nee ik heb het bijna altijd fout. Bij onze zoon dacht ik het wel dat hij een jongen zou zijn. Nu denk ik wederom een knul, maar iedereen blijft beweren dat het een meisje wordt. Woensdag weet ik het. Kan bijna niet meer wachten haha
     
  13. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Bij dochter had ik totaal geen voorgevoel. Nu dacht ik een jongen en dat lijkt vooralsnog te kloppen ;).
     
    Ready2loveU vindt dit leuk.
  14. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Bij dochter wel, bij deze (een knul dit keer!) niet haha. Dacht weer 100% een meid, maar tis echt een jochie :)
     
    Ready2loveU vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Bij mijn zoon had ik een sterk gevoel v een jongen. En dat klopte.
    Nu zegt mijn voorgevoel een meisje. We gaan het zien
     
    Ready2loveU vindt dit leuk.
  16. Mejm

    Mejm Actief lid

    21 mrt 2019
    237
    152
    43
    Vrouw
    Vanaf de eerste positieve test sprak ik over "hij"! Ik wist het gewoon zeker... een jongen! En dat klopte. Ik vraag me toch af of het toeval is... :D
     
  17. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Bij beide kindjes voordat we het wisten gedroomd wat het werd. Bij docher droomde ik over een dochter met krulletjes en bij deze droomde ik net voor dat we zwanger waren twee keer over een echo met daarop een duidelijk jongetje :D
     
    Ready2loveU vindt dit leuk.
  18. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Dat heb ik ook! Van die levensechte dromen.
    Bij mijn dochter bleef ik maar dromem over een klein blond meisje. ik dacht dat ik een jongen kreeg.
    Zij lijkt nu sprekend op dat blonde meisje uit mijn dromen.
    Bij de 2e een droom dat ik beviel van een jongetje die leek op zijn zus. En jawel weer was het zo.
    Nu gedroomd over een meisje en mijn voorgevoel zegt ook een meisje. Ben benieuwd :D
     
    Ready2loveU vindt dit leuk.
  19. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    Ik was bij de 1e 2 overtuigd van een meisje.. beide jongens :roflmao:.. dit keer opnieuw overtuigd van een meisje maar daardoor dacht ik dan zal het wel een jongen zijn:p dit keer wel heel misselijk en overgeven. Dat had ik bij de jongens niet zo erg. het is een meisje. :D
     
  20. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Hier alle vier de keren al voor de eerste positieve test een sterk voorgevoel dat ik zwanger was (eerste en tweede keer al vanaf 1 dpo :rolleyes:) en wat het was en het klopte alle keren. Waarschijnlijk toeval, maar ben benieuwd of het een volgende keer weer klopt :D.
     

Deel Deze Pagina