Hebben jullie ervaring met klossen onder het bed bij een elektrische boxspring? We zien het namelijk niet zitten om ons dure bed op klossen te leggen ivm de moter......
Wij hebben het wel gedaan. Er staan 12 klossen onder en hij staat zo stevig als een huis. Die motor steunt niet op de grond toch? Hij hangt toch al onder aan je bed? Dus het maakt niet uit of hij nou 10 of 40 cm boven de grond hangt. Hier dus geen problemen.
Wij hebben het niet gedaan... Hoe hoog is je bed? (op bovenkant matras tot vloer) Hier is er gelukkig niets van gezegd, maar het scheelde wel iets van 5cm wat er nog bij had gemoeten. Wij namen het op de koop toe dat ze niet zouden verschonen maar dat is wel gebeurd.
Ipv klossen zou je ook een extra matras er bovenop kunnen leggen. Overigens ligt het maar net aan je kraamhulp of ze er een bezwaar van maakt - wij hadden een kraamhulp van 1,58 en die was maar wat blij dat ik ook een bed zónder klossen had! (Ging bij mij niet om het verschonen maar om de controle van baarmoeder e.d.)
Het is ook belangrijk of je thuis wil bevallen of niet. Ons bed is zonder klossen 55 cm. Dus 15 cm te laag. De VK had liever dat het bed te hoog dan te laag is (allemaal lange VK's in de praktijk) Dus ik spring nu met een poolstok mijn bed in
het ligt inderdaad aan de hoogte van je bed. ons bed was 5 centimeter te laag, maar daar deden ze totaal niet moeilijk over.