Klussen op commando..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Muisje, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje

    Muisje Lid

    20 feb 2006
    95
    0
    0
    Hai,

    Wil even wat kwijt over ons geklus.. Vinden jullie het nou niet vreselijk om op commando te moeten vrijen?? Iedereen praat er zo makkelijk over maar voor mij is de lol er dan wel snel af!! Zal maar eerlijk zeggen dat ik er nou niet zo'n vreselijke fan van ben maar op zijn tijd kan ik er heerlijk van genieten, maar als het moet om het moeten dan is de lol er voor ons snel af.. Het is natuurlijk voor het goede doel, maar toch!!
    Hebben meer meiden dit??
     
  2. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Het is nou eenmaal zo. Om een beetje kans te maken op een bevruchting moet je wel een beetje gericht sexen. Helaas het is wel heel erg afgezaagd en mijn mannetje vind het eigenlijk ook niet leuk moet ik eerlijk zeggen. Die houd veel meer van spontaan enzo. Maar goed je doet het voor een goed doel inderdaad. Muisje veel succes!!!
     
  3. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Muisje :p

    Dat heb ik ook hoor ;)
    Van mijn hoeft het ook niet elke dag of om de dag en ik ben er ook geen fan van en dat zeg ik ook eerlijk ;)

    Maar ja ik heb het gezien met die rondes van mijn dat ik het teweinig deed en nu weer deze ronde word weer niks :( weet ik zeker.

    Maar ik weet wel wat je bedoel ;)

    Succes :p

    Liefs Manon.
     
  4. Muisje

    Muisje Lid

    20 feb 2006
    95
    0
    0
    Wel fijn om te horen dat wij niet de enigen zijn..
    Leek wel bijna fan vorige week, zijn bijna de hele week aan het klussen geweest, hadden er op het laatst echt géééén zin meer in.. Maar ja, bij een erg onregelmatige cyclus weet je nooit echt hoe en wat.. Je moet het er een beetje op gokken.. Ligt nu dus weer even stil en kunnen weer spontaan aan de bak.. Het is weer die verschrikkelijke tijd van afwachten, voel ik wel wat, voel ik niet wat.. Je kunt je zelf natuurlijk helemaal gek maken.. Heb begin februari een miskraam gehad en wil het nu wel heel erg graag... Onze dochter is bijna twee!!
     
  5. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi heb precies hetzelfde als Manon...
    Maar ik ben bang dat ik het de volgende ronde toch maar eens moet proberen, tja tis wel afwachten wat mijn mannetje ervan gaat vinden. Maar goed tis voor een goed doel...

    Groetjes Silla
     
  6. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hai muisje!
    ik denk dat iedereen van ons dat wel eens heeft! ik kan me er bijvoorbeeld eerder voor inzetten dan mijn vriend! hoewel je altijd van iedereen hoort dat mannen zo vaak willen!!!!!!!!!!
    je moet het gewoon zo leuk mogelijk maken.... extra jullie best doen om zin te maken!
    succes
    liefs elfje
     
  7. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Wij klussen niet op commando hoor, ik bedoel we letten er wel op wanneer ik vruchtbaar ben en proberen het dan wel vaak te doen maar als we beide geen zin hebben houd het helaas op....
     
  8. Dip

    Dip Bekend lid

    28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Hoe herkenbaar.... m'n man en ik maken er al grapjes over.... even doneren voor het goede doel :))

    Succes hoor!
     
  9. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik heb er eigenlijk niet zoveel problemen mee.....
    Al kan ik me wel voorstellen hoor, dat sommigen van jullie het zien als op commando vrijen! Nu heb ik het voordeel dat ik alleen mezelf ertoe moet zetten als ik geen zin heb, want mijn man heeft geen idee wanneer ik vruchtbaar ben! hihi....

    Hij heeft een jaar geleden ingestemd met stoppen met de pil, maar houdt zich er veel minder mee bezig dan ik. Hij heeft zoiets van. als het komt dan komt het! En nu verleid ik hem gewoon iets vaker in de vruchbare periode en is hij altijd blij!

    Als je niet allebei het gevoel hebt dat het op commando moet scheelt het volgens mij een hoop. Maar goed, dat is hoe wij er mee omgaan, dat is natuurlijk lang niet voor iedereen zo.

    Succes ermee allemaal!

    Marian
     
  10. Anka

    Anka Lid

    25 mrt 2006
    69
    0
    0
    ZuidHolland
    Hoi Dames!

    Ik zat hier dus gisteren ook eens over na te denken, kom ik vandaag op t forum en zie ik deze topic! Ook mijn mannetje heeft geen flauw benul van vruchbare dagen enzo, probeer hem het wel eens uit te leggen maar eigenlijk is dat niet zo boeiend voor hem haha ook hij heeft zoiets van ... als het komt dan komt het ( en ik maar hameren... LIEVERD... in die en die week ... hahah) Ook vanwege beiden onregelmatig fulltime werk is spontaan "klussen"wel eens lastig!
    Je kan het "geplande"ook leuker maken door er dan iets aan toe te voegen.. plan n leuke activteit van te voren, iets doen wat je beide leuk vindt of verleid je mannetje in de dagen ervoor... zo bouw je de spanning voor zo'n mannetje ook op ( en voor je zelf ook hoor hihih) ... Zo van .. je mag me Bijnaaa hebben hahah
    En.. dames.. kunnen we omdat we het gepland hebben ons eens heerlijk eraan vooraf verwenen... badje.. schrubje.. nageltjes lakken...waxje hier waxje daar! Ennne daar vind ik helemaal niets vervelend aan!!
    Zo probeer ik het iets minder technisch en gepland te laten lijken....
    Enne tja gelukkig is het klussen dan op zich alles behalve n marteling !
    Wel grappig om de herkenbare verhalen van ieders te lezen!

    Groetjes Anka
     
  11. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ik had dat gevoel ook wel.
    Eerst deden we het gericht op mijn vruchtbare dagen en de laatste cyclus hadden we zoiets van, we proberen het om de dag te doen en dan zien we verder wel, en ook toen wel eens een keer overgeslagen.
    Gelukkig heeft het voor mij resultaat gehad, dat om de dag klussen.
     
  12. Anka

    Anka Lid

    25 mrt 2006
    69
    0
    0
    ZuidHolland
    Hope, gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Dat om de dag klussen van de hoeveelste dag van je cyclus ben je daar mee begonnen en geiendigd??
    Ik heb nog niet zo'n super inzicht in vanaf welke dag n eisprong uberhaupt mogelijk is en welke dag van de cyclus dit het laasts mogelijk is ( Klus me gewoon suf eigenlijk hahahahah)
    Groetjes Anka
     
  13. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik moet zeggen dat ik nu aardig inzicht heb in mijn cyclus...en nadat mijn Mirena verwijderd is in dec.'05 betrapte ik mezelf er wel op dat ik echt zat te rekenen wanneer er weer 2 weken voorbij waren(na de ongidag)
    Maar hier word ik toch wel een beetje moedeloos van,dus we gaan maar op de gok vrijen nu,en vooral voor de fun :)
     
  14. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    om de dag, iedere dag, om de 3 of 4 dagen, we doen het alleen als we allebei willen en zin hebben en gelukkig is dat nogal vaak, hahaha
    ik weet niet wanneer m'n ei komt en krijg nu misschien meer inzicht door het tempen maar ga niet op commando klussen, de 'rustweek' vinden we altijd lang genoeg om bij te tanken zeg maar, hahaha
     
  15. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik heb dat absoluut niet ...wij vrijen erg graag :oops: houden er denk ik meer rekening mee dat we het niet meer iederedag doen of zo hahahah ..nee zonder gekheid ...vrijen doe je als je er beiden zin in hebt moet ook iets moois blijven toch ;) als het verplicht zou moeten is idd. de lol er snel van af
    greetz asjuh
     
  16. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dit kon door mij geschreven zijn...zo voel ik het ook precies!
     
  17. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    haha, dus die van jou denkt soms ook: "ik ben geen stuk vlees!"
    hahaha nou, wij komen er wel, frequentie van om de dag, om de 2 dagen en soms om de 3 dagen.... moet ook wel genoeg zijn!
    liefs elfje
    (ps: misschien van de week toch maar eens naar de lingerie zaak, haha) ;)
     
  18. IkenKleine

    IkenKleine Bekend lid

    23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Ben zelf net van de pil af en moet zeggen dat maakt bij mij een wereld van verschil. Mannetje hoor ik nu nog niet klagen, maar wie weet komt dat nog.
    Kan me voorstellen dat "verplicht" vrijen een stuk minder leuk en ontspannend is dan het zou moeten zijn.
    Hopelijk gaat bij iedereen het 'moeten' er snel af!
     
  19. Niet meer actief

    Ik kan me wel inbeelden als je geen zin heb in sex en je moet omdat je dan vruchtbaar ben dat dan nou niet vol passie gaat. Gelukkig heb ik geen klagen want we doen en deden het altijd al om de dag of iedere dag. maar ja is dat ook zo als ik zometeen ben gestopt en de druk wat groter is.
     
  20. Mona

    Mona Bekend lid

    16 jan 2006
    729
    0
    0
    Ik was er ook zat van! Deze maand gewoon gevreeën wanneer wij er zin in hadden en dus niet meer "gericht" Vind et wel ff prima zo.... we zien wel!!
    Groetjes Mona
     

Deel Deze Pagina