Ik vind het een beetje vreemd om er iets van te zeggen. Zeker als mensen het proberen zachtjes te doen en ervan uit gaan dat iedereen slaapt en het eenmalig is. Neem aan dat je vaker last had van je buurvrouw en er daarom iets van hebt gezegd? Dat doe je toch niet na 1 keer en zeker niet bij een vriendin, waarom zou je?
Laten we elkaars meningen respecteren, verschillend of niet.. volgensmij zou de wereld erg saai zijn als we allemaal dezelfde meningen en normen en waarden zouden hebben. En even over dit onderwerp: als het aan mij ligt leven we 1 keer, seks is iets natuurlijks dus nee, ik zou er echt geen probleem van maken als vrienden van mij het bij mij thuis zouden doen (al helemaal niet als ze proberen zachtjes te doen). Doen ze net alsof ze thuis zijn en houden ze geen rekening met anderen dan is het een ander verhaal.
Ik zou er echt helemaal geen problemen mee hebben als mijn beste vriendin seks heeft in mijn huis. Ook niet als ze seks hebben omdat ze daar gewoon zin in hebben. Je beste vriendin sliep ook op een andere verdieping, dus waarschijnlijk had ze er helemaal niet bij stil gestaan dat jij ze kon horen.
Ik zie dat Inneke2 mij voor is. Haar techniek werkt bij ons ook goed... hihi... We zijn ooit voor een midweek naar de Belgische Ardennen geweest en ik wist dat mijn positieve test ergens achteraan in de vakantie ging vallen. Met muren van papier hoorde je echt elke zucht. Dus ja, m'n manneke goed opgewarmd, aanrakingen onder de lakens dagen op voorhand, streepje onbedoeld naakt op stiekeme momenten, en op de groene dag: binnen en buiten, niet eens 2 bewegingen nodig. Geen leuke vrijpartij maar wel effectief.
Oh trouwens, ik hoor ook bij de vrouwen die door het plafond gaan als ze andere koppels hoort vrijen... is dat een afwijking?
Door het plafond lijkt me niet gezond nee Ik hoor trouwens nooit andere koppels vrijen Maar als mensen het heel stiekem en stilletjes willen doen als ze hier logeren, dan leven ze zich maar uit. Zolang ze mijn slaapzak maar schoon houden
Hihi ik vind het wel een grappig topic eigenlijk! Wij gaan eind deze maand een weekend met ouders weg naar een groot vakantiehuis. Of mijn eisprong valt dat weekend of vlak na dat weekend. Dus ik moet sowieso gaan testen daar .. Ik had een tijd terug al voorgesteld om een grote meiden kamer te maken: ik mijn zusjes en mijn schoonzusjes.. Nu moet ik nog even een smoes bedenken om daar op terug te komen 🙈
en anders regelmatig samen met je partner douchen! ok niet optimaal (rechtop) haha maar zou een alternatieve manier kunnen zijn toch? maar een leuk topic idd
Op zich als je sex hebt vrijdagochtend voor je weggaat en zondagavond/maandagochtend als je terugkomt, zit je sowieso wel goed.
Eerlijk, als ik mijn eisprong eindelijk zou hebben zou het me echt geen bal uitmaken waar we zouden zijn, dan zou ik er echt voor gaan. Ook al zouden we onder een brug liggen met -10, als het mijn man zou lukken zou ik alsnog een poging willen wagen..
Lief mee gedacht ! Wordt em helaas niet..vrijdag en maandag werkt manlief nog. Dus dat zou dan vrijdagochtend om 5 uur in de ochtend moeten Haha! Kdenk niet dat hij het ziet zitten om zn wekker daar een uur eerder voor te zetten.. En samen douchen..tja valt ook op Haha! Ik vind de plek minder fijn maar ik weet dat hij het wel een opgewonden plek vindt😉 Maar we zitten wel in een bosrijke omgeving .....😂
Ik heb er geen problemen mee als vrienden sex hebben in mijn huis, maar ik hoef ze niet te horen! Misschien hadden ze na al het geklus in huis gewoon vet veel zin. Eindelijk een schoon bed om relaxed in te seksen. Of in ieder geval de kamer 😋 Als ik het niet relaxed vind om sex te hebben terwijl het mijn vruchtbare periode is, dan doe ik het niet. Maar ik heb makkelijk praten omdat ik bij beide keren niet lang bezig ben geweest. Ik kan mij namelijk heel goed voorstellen dat als je al ff een tijdje bezig bent, je geen ronde wilt overslaan.
hahaha, geweldig topic. In mijn vruchtbare dagen wil ik echt elke dag seks en dan dus ook op de onmogelijke momenten. Dus ik zou het ook wel bij een vriendin thuis doen hoor en dan ook zachtjes. Zou het ook niet erg vinden als een vriendin het hier zou doen.
Wij wonen in een goed geïsoleerde rijtjes woning en ik hoor de buren ook wel eens wat doen. En in de vorige woning waar we eerst woonde was het wel vaker. Zo gek is het toch ook niet?? Lijkt wel of het niet mag ofzo?? Wij doen het vooral omdat we er zin in hebben. Spontaan. We gaan echt niet wachten tot de buren weg zijn 😕
Hier deden we het niet als het ongemakkelijk voelde. Maar goed, hier ook steeds snel zwanger. Ik kan me voorstellen dat je op ten duur wel gebruik maakt van de momenten dat het moet. Verder kunnen ze inderdaad ook gewoon zin hebben gehad en er niet bij stil hebben gestaan dat je wakker was hier geld wel een, door miijzelf uitgesproken, verbod op seks wanneer andere het kunnen horen. Zo gaan wij altijd op vakantie met mijn ouders en dat is echt 2 weken geen seks dus... ja, echt geen zin in dat mijn vader dat hoort (ook niet tijdens mijn eisprong) Als ik mijn vriendin zou horen in mijn huis zou ik wel even denken; oh dat bed... dat verschoont ze echt zelf maar of hopen dat ze hun eigen spullen bij hebben.