wie heeft de knuffel je speen en bij wie werkt het? ik moet elke avond namelijk 156 keer mn dochter haar speen geven
ik heb ´m, werkt niet... helaas. Kortom, nooit gebruikt. Wat bij ons beter werkt: een paar spenen in bed leggen. Als hij hem snachts kwijt is, gaat hij graaien en vindt hij er zelf 1 (dat lukt Solange nu waarschijnlijk nog niet, maar straks wel..) Natuurlijk niet teveel en op een gegeven moment weer 'afwennen'....
Hi Madelon, Ik heb geen 'knuffel je speen', lijkt me ook zo'n onding! Ik knoop er altijd een hydrofiel spuugdoekje aan, of ander dun spuugdoekje, dan kan ze 'm nooit uit bed 'maaien', en makkelijk terugvinden. Werkt pas goed vanaf een half jaar minstens, maar als ze het eenmaal door hebben dan weten ze 'm ook feilloos te vinden. Mijn dochter graait zelfs zo'n doekje uit de wasmand en kijkt dan teleurgesteld waar het speentje is....
Ik deed er altijd zo'n knuffelpopje aan met een knoop in het mutsje. die er even uithalen en dan de speen er aan knopen. Vind ik er iets leuker uit zien dan zo bowlingpin!!! En idd meerdere in bed leggen zodat jezelf ook niet zo hoeft te zoeken s'nachts. Op een gegeven moment kan ze het zelf.
ja die spenendoekjes heb ik ook,maar ik ben bang dat dat gevaarlijk is i.v.m. stikken ofzo... ik had de nieuwe gezien met nijntje erop die leek me wel leuk,maar nu ik jullie verhalen hoor ga ik iets anders verzinnen.... meerdere spenen in bed misschien,al denk ik dat het nog even duurt v oordat ze ze gaat zoeken in bed...
Mijn ervaring is wel positief, mijn dochter is dol op de knuffel mijn speen en het heeft ons heel wat loopjes in de nacht al bespaard.
Mijn zoon heeft er een tutpopje aan te hangen en dit is nu echt zijn favo knuffel. Toen hij kleiner was had ik meerdere spenen in bed te liggen zo vond hij altijd wel weer 1. Nu slaapt hij alleen nog met zijn speen en zijn tutlapje hangt er nog aan want daar kan hij niet zonder mee slapen.