weer flesweigeren

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door liefzonnetje, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefzonnetje

    liefzonnetje Fanatiek lid

    17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Nadat het 2 weken goed is gegaan, weigert ons ventje weer de fles....
    Mijn man houdt het goed vol, stopt niet bij de eerste boze brullen of als met vies gezicht de speen uit zijn mond aan het werken is.... maar gisteren ging het echt weer helemaal niet. Ik had al gekolfd en zelfs de verse afgekolfde melk uit fles wilde hij niet. Dus het ligt echt aan de fles....
    We geven om de dag ongeveer nu een fles en op vrijdagen de hele dag omdat ik werk.... Nu heb ik vorige week niet gewerkt ivm BO en daarna alleen op zondag en gisteren een fles geprobeerd. Kan het zo snel "ontwent" zijn?

    Gisterenavond hem dus toch maar de borst gegeven nadat we een uur bezig waren geweest met de fles.... tja en dat was natuurlijk jammie....

    Iemand een tip?
     
  2. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Ging hier ook zo dan wel willen drinken en de laatste tijd weer niet. Verschillende spenen en flessen geprobeerd en elke dag geoefend. We geven het nu met een antilekbeker en dat gaat beter. We oefenen ook niet meer, ik laat het er maar op aankomen. Ik was die strijd elke dag zat ! Wat ons kindje ook prima wil is uit de beker, alleen dat knoeit heel veel dus dat vind ik een beetje zonde.
     
  3. liefzonnetje

    liefzonnetje Fanatiek lid

    17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    oke dus dat kunnen we in de hoogste nood nog proberen...
    tx voor je antwoord!
     

Deel Deze Pagina