ik heb vorige week woensdag me ei gehad en en 3 dagen laten had ik steekjes in me buik en een druppel oud bloed verloren. sinsdien heb ik vage klachten. pijn aan me borsten er komt melk uit me tepels ineens spierpijn in me bovenbeen!(terwijl ik niks raars heb gedaan) sinds innesteling(als dat het was) steekjes in me buik aan de linkerkant speldenprikjes lijkt het. dinsdag moet ik ongie worden. kent iemand dit?
Inderdaad melk uit je tepels zelf zou ik denken zwanger maar ja ons lichaam doet soms zulke rare dingen. Weet je al iets meer? Piglet
Hb ook nu dat ik na me ei wat aan het vloeien ben geweest, oms heel licht roze soms ook bruinig/rood. Denk dat ik een griepje heb, ben moe, chaggie, en heb een lichte verhoging. Hey moppe ik hoop voor je dat het raak is.
Moet nog 11 dagen wachten, wordt gek van me eigen, moodswings, misselijk met vlag, buikpijn ( krampen) verhoging en erg moe.
ga niet testen neem aan dat dat weggegooid geld is. dokter net gesproken en vraagt of ik een test wil doen, ze zegt je kan zwanger zijn maar ja dat lijkt me niet.
kan ik me voorstelle heb ook al 6 weggegooit inmiddels. Hier loopt het kwa lichamelijk nog steds erg raar, inmiddels ook met de huisarts gesproken, moet volgende week even op bezoek komen endn de week erna misschien naar de gynacoloog.
ja ik ga morgen toch nog een keer bellen hoor. wil toch onderzocht worden het zit me toch niet lekker.
Hallo allemaal. Zo zit ik ook met een probleem 1ste dag laatste ongi was 31 juli dus met een anderhalve week moet ik het pas weer worden (was 4 dagen overtijd toen en normaal kan ik mijn klok erop gelijk zetten dat het of de 26ste of 27ste is. Nu is het zo dat ik vrijdag ontzettende pijn in mijn buik kreeg (linkerkant tussen bekken en blaas?) en vandaag licht roze bloedverlies (lijkt op laatste dag ongi) de pijn is sinds maandagmorgen weg behalve als ik op die plek niet te hard op mijn buik druk. Heb de huisarts gebeld maar die wist niet wat het zijn kon en moest maar weer bellen als ik weer pijn kreeg of koorts (alleen nog maar lichte verhoging gehad tussen de 37.7 en 38.4) iemand enig idee wat dit zijn kan? ben wel wat misselijk maarja das de laatste week al zo dacht toen aan een niet doorzettend griepje. Owja wij zijn sinds een half jaar bezig met proberen zwanger te worden en dit heb ik nooit eerder gehad