10 Mei krijgen we een konijntje! Het geslacht is nog onbekend en als het een mannetje blijkt te zijn gaan we voor Alvin. Nu willen we ook nog een leuke naam hebben als het een vrouwtje blijkt te zijn. Wie heeft er een leuke naam? Namen als; Fluffie, Snuffie, Flappie, Nijntje enz vallen af. Dankjewel!
Ik heb zelf 6 cavia's en als ik een naam zoek voor een nieuwe aanwinst dan zoek ik altijd op de Grote cavia site; Cavianamen Eigenlijk bedoeld voor cavia's maar misschien zit er een leuke tussen voor je konijntje!!
Taxi Ken iemand die heeft een konijntje dat Taxi heet. En als wij over een tijdje een hondje kopen ( een Mopsje ) noemen wij hem ook Taxi. Lijkt me wel grappig, om naar (een) Taxi te roepen...
Toen wij een konijn gingen halen zeiden we, als het een zwarte wordt heet ie Droppie, is ie wit dan noemen we heb=m snowy en is ie bruin dan noemen we hem......uh........Pita (van pita-broodje). Wij hebben dus 8 jaar een konijn gehad en hij heette Pita
De cavia van mijn dochtertje heet Bombuz, naar het bijenvriendje van Fifi, uit een serie van Nickjunior. Groetjes Monique
Ik heb eerder een konijn gehad welke Wampie heette. (was een vrouwtje) Verder nog een Woezel en Pip in huis gehad en nu een grijs vrouwtjes konijn welke Muis heet.