pffff huilen huilen huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zonnebeertje, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    mijn zoon van 9 weken huilt zoooo veel, ik zit echt de hele dag met hem op schoot met mijn vinger in zijn mond. Laten huilen helpt niet, voeden helpt niet helemaal niks.
    In de box wil hij niet, in de wipstoel heel even.
    Slapen wil hij ook niet, soms even op schoot, maar in bed of de wagen...

iemand tips?

2. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Ten allereerste wat een wolk van een baby en een pracht van een dochter. :D
    Ik heb geen verstand van huilbaby `s maar ik heb wel eens wat gehoord over baby`s die er baat bij haden als ze bij de gyropractycur (of hoe je dat dan ook mag schrijven) waren geweest. Want het kan zijn dat er bij de bevalling wat klem is komen te zitten in de spieren. En dat ze na 1 of 2 behandelingen al een stuk rustiger waren en veel beter sliepen.
    Dit is me verteld tenminste. Maar veel sucses meid en sterkte. Ik duim voor je dat er gouw een oplossing is. :thumup:

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Enig idee waarom ie huilt? Pijn? wil ie gewoon lekker bij je zijn? is ie dan wel stil?

4. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Ja, heb ook wel gehoord dat een chiroprtacter of osteopaat kan helpen, maar dat is meer voor kindren met kiss syndroom geloof ik. zal eens kijken of hij daar symptomen van heeft

5. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja, als hij maar bij mij is, is hij stil, dan is het goed

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Een osteopaat is niet alleen voor kindjes met kiss hoor. Mijn dochtertje huilde ook veel en ben ook met haar naar de osteopaat geweest. Na een paar behandelingen huilde ze een stuk minder.