Korte documentaire Filmacademie London. Aanstaande of kersverse ouders gezocht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SophieenPieter, 9 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SophieenPieter

    SophieenPieter Nieuw lid

    9 nov 2021
    1
    0
    1
    Hello! ik hoop dat mijn verzoek hier op de juiste plek is, anders zal ik het weer verwijderen!

    Mijn naam is Sophie en ik werk als Production manager aan een korte documentaire voor de Nationale filmacademie in London. Samen met de nederlandse regisseur Pieter Genee maken we een korte documentaire over het familieleven in Noord-Holland en hoe dit door de laatste jaren veranderd is. Het idee is om meerdere familieverhalen tegelijk te zien ontwikkelen en om zo iets te zien en zeggen over wat uniek en universeel is in de manier waarop we leven in Noord Holland en hoe we liefgehad hebben over de laatste jaren. En ook wat voor stellen en aanstaande ouders moeilijk, makkelijk, speciaal of ingrijpend is. We willen graag het verhaal achter de geboorte vertellen, de weg die jullie samen afleggen voordat jullie je kindje voor het eerst kunnen vasthouden.

    Hiervoor zijn we op zoek naar stellen die deze of volgende maand gaan bevallen of net bevallen zijn en die het leuk zouden vinden om eerst eens kennis te maken en te praten over hoe het voor jullie is om de volgende fase van jullie leven in te gaan. Daarnaast horen we zeer graag wat het betekent om van iemand te houden en een familie met ze te starten. we zijn zeer benieuwd naar jullie verhaal!

    Reageren kan met een PB of stuur een email naar sophie.c.outhwaite@gmail.com met wat informatie over jezelf in het Engels of Nederlands. Mocht je eerst meer informatie willen, kan je natuurlijk ook eerst alleen contact opnemen voor het stellen van je vragen. Voor eerder werk nodig ik jullie graag uit om te kijken op pietergenee.com/ of tomsimington.com/ voor werk van de cameraman.

    Groetjes,

    Sophie
     
  2. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ben niet je doelgroep en al was ik dat zou ik geen interesse hebben MAAAAAAR ik moet zeggen dat het erg leuk klinkt! Veel plezier met het maken hiervan en succes met de zoektocht naar stellen om mee te werken.
     

Deel Deze Pagina