Korte introductie

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Anoniememoeder, 14 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniememoeder

    Anoniememoeder Actief lid

    12 okt 2020
    162
    106
    43
    Vrouw
    Sinds enkele dagen lees ik weer mee,wel onder een andere naam dan bij de eerste 3 zwangerschappen.

    Ik ben een 33 jarige moeder van drie pracht kinderen. Al jaren gelukkig getrouwd en ontzettend gelukkig met ons gezinnetje zoals het er nu uitziet. Toch was onze wens altijd 4 kinderen, maar door bekkeninstabiliteit besloten niet verder te gaan voor een vierde.

    Maar na het stoppen van de pil ongeveer een jaar geleden altijd goed opgelet samen met mijn partner, maar afgelopen maand even niet zo secuur geweest en toen bleek achteraf 2 dagen voor mijn eisprong geweest te zijn. Zal dit ons 4de cadeautje zijn wat we altijd gewild hebben, maar nooit gedurfd hebben in verband met bekkeninstabiliteit? Wat ik er zeker voor over heb om ons gezin compleet te maken

    Langzaam aan lijk ik wel wat herkenbare trekjes te herkennen van eerdere zwangerschappen, maar of dit komt doordat er daadwerkelijk een bevruchting heeft plaatsgevonden of ik het onbewust toch te graag wil? 26-10-20 zal mijn nod dag zijn en weten we meer op dit moment heb ik sinds mijn ei al veel krampjes in mijn onderbuik en blijft me temperatuur verhoogd

    Ik lees in ieder geval graag weer mee op zwangerschapspagina en probeer ook weer meer te reageren
     
  2. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.421
    4.846
    113
    Vrouw
  3. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Welkom! Hopelijk heb je straks een mooie test!
     
  4. Anoniememoeder

    Anoniememoeder Actief lid

    12 okt 2020
    162
    106
    43
    Vrouw
    Dank jullie wel, ben erg benieuwd
     
  5. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.314
    1.782
    113
    Vrouw
    Welkom!
     
  6. kimmaikel24

    kimmaikel24 Fanatiek lid

    22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    Welkom ! :)
     

Deel Deze Pagina