Korte luteale fase?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lelie44, 31 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie44

    Lelie44 Actief lid

    6 apr 2017
    384
    267
    63
    Wie kan er iets zinnigs zeggen over mijn tempkaartje? Gisteren al enorme temp dip en bruin verlies. Heb de afgelopen maanden niet getempt maar wel ook het gevoel gehad dat m’n luteale fase maar rond de 8 dagen lag.

    Was voor m’n zwangerschap nog tussen de 10-12. Heb ook eerder twee miskramen gehad. Mocht dat toen laten onderzoeken maar heb dat niet gedaan. Begin me nu toch zorgen te maken dat mijn progesteron waarden niet ok zijn. Moet ik hier iets mee?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik heb geen verstand van tempen, maar ben 2x met een lf van 8 dagen 1ste ronde zwanger geraakt. Het is dus iig niet onmogelijk.
     
  3. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ik zou kijken of je keer op 7 dpo je progesteron kunt laten prikken.
     
  4. Lelie44

    Lelie44 Actief lid

    6 apr 2017
    384
    267
    63
    Beetje rare vraag misschien maar hoe werkt zo iets? Doe je dat bij huisarts of via gyn
     
  5. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Waar het lukt ;) eerst HA proberen denk ik
     
  6. Nena84

    Nena84 Bekend lid

    6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    Progesteron prikken doet de huisarts niet. Ik heb hetzelfde als jij. Sinds mijn MA in mei enkel cyclussen met een LF van 8 dagen of minder. Mijn cyclus wordt nu gevolgd in het ziekenhuis d.m.v. oriënterend fertiliteitsonderzoek (OFO). Mijn huisarts zag in eerste instantie de ernst niet zo in, dus ik heb flink aan moeten dringen om een verwijzing te krijgen. Gelukkig zei de fertiliteitsarts dat het heel terecht was dat ik was gekomen.