Korte menstruatie en zwanger worden. Wie heeft hier ervaring mee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Paard, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paard

    Paard Actief lid

    16 sep 2015
    245
    71
    28
    Ik heb voorafgaand aan en op het einde van mijn menstruatie altijd enkele dagen bruine afscheiding. Mijn echte menstruatie duurt echter maar zo'n 2 dagen.En is ook niet gigantisch veel. Heeft iemand dit ook? Kan dit een bezwaar zijn om zwanger te worden.

    Voor mijn eerste zwangerschap had ik een ongesteldheid van zo'n 3a 4 dagen. Nu bijna 1,5 jaar na mijn zwangerschap en de cyclus blijft een beetje zoals boven beschreven.
     
  2. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.754
    785
    113
    Ik had altijd 3 a 4 dagen waarvan maar 2 dagen met helder rood bloedverlies. De rest van de dagen was bruinverlies. Ik ben zwanger, dus kwaad kan t niet.
     
  3. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier altijd:
    Dag 1 bruine afscheiding met sliertje rood. Op te vangen in een mini tampon.

    Dag 2 &3 flink rood bloedverlies met stolsels. Op te vangen in normaaltampon met elke 2-3u verschonen.

    Dag 4: bruine derrie wat op te vangen is in inlegkruisje.
     
  4. Meca

    Meca Fanatiek lid

    23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Ik zou ervoor tekenen!

    En ja ieder lichaam heeft zijn eigen ritme en routine. Je hebt al een zoon dus het lijkt mij niet dat dit een zwangerschap in de weg zal staan. Succes!
     
  5. jolein8

    jolein8 Bekend lid

    23 jan 2015
    569
    9
    18
    Toen ik zwanger wilde worden van mijn zoontje had ik ook korte, lichte menstruaties.
    Bij echo's bleek mijn baarmoederslijmvlies dun te zijn. Dmv clomid (vanwege slechte eisprong) toch snel zwanger geworden. Terwijl clomid zorgde voor een nog dunner slijmvlies.
     

Deel Deze Pagina