Mijn baby die de avond voor mijn verjaardag toen ik al lekker in bed lag voor het eerst duidelijk schopte.........een mooier cadeau dan mijn ongeboren baby die mij alvast een fijne verjaardag "schopte" had ik niet kunnen wensen dit was op 31 okt (ik was 1 nov jarig) beetje laat maar wilde het toch laten weten
dat is een héél mooi geschenk ja. Als alles goed gaat met deze zwangerschap dan zou ik 30/5 bevallen... mijn verjaardag is 3 juni dus DAT zou alvast mijn mooiste geschenk zijn
ja dat is zeker mooi.... aan de dames van dit forum EXCUSES dit bericht hoorde onder zwangerschap niet onder zwanger worden, ik heb de moderater al gevraagd het bericht te verplaatsen SORRY
Dat is mooi Ik kreeg mijn eerste babypakje voor mijn verjaardag van mijn vriend, wist toen net 9 dagen dat ik zwanger was..
Wat een mooie kado's. wij hebben rond mijn verjaardag van het jaar toen besloten na onze vakantie te stoppen met de pil (dit zou juli aug) zijn. niet wetende dat ik al een maand later zwanger geworden ben. Maar gewoon toen me vriend zei ik wil heel graag een kindje met jou was gewoon heel mooi en de datum weet ik niet meer precies maar het was rond mijn verjaardag .
De geboorte van ons kindje gaat plaatsvinden rond mijn verjaardag. (ik ben 9 april jarig) Dat is alvast een heel mooi cadeau en meer wens ik mij ook niet!
Mijn man was dit jaar errug blij met zijn cadeautje voor zijn verjaardag! 7 april was hij jarig en 6 april 's avonds verraste ik hem met een positieve zwangerschapstest. Hij zei: "Dit is echt het mooiste cadeau wat je me ooit hebt kunnen geven"! Gr Otje
We zouden niets doen aan mijn verjaardag dit jaar (augustus) maar toen ik thuis uit m'n werk kwam vroeg mijn vriend me ten huwelijk! Dat was het beste kado ooit! x deb
Mijn vriend was jarig op 20 mei. Op dat moment was ik al een maand gestopt met de pil en was nog aan het ontpillen. Dus we deden het nog safe. Voor zijn verjaardag had ik heb mee genomen naar een hotel in Maastricht inclusief een verwenarragement. 's avonds weer terug in hotel naar een super geslaagde avond, hebben we elkaar aangekeken en we wisten allebei dat dit het moment was om er echt voor te gaan. We hebben geen woord gezegd en hebben de nacht van ons leven gehad, doordat we voor de eerste keer echt vreeen voor een kleintje. Het was echt super bijzonder. Diezelfde maand was ik ook zwanger! Nou dat was dus het mooiste kadootje ooit en we zullen die dag ook nooit vergeten.
Ik had het 2 jaar geleden (ongeveer) Wij waren voor de 1e bezig. EN op mijn verjaardag hadden we een positieve test. Heb heel de dag met een big smile op mijn gezicht rongelopen.