korting predictor etos

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Big Wish, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Big Wish

    Big Wish Fanatiek lid

    12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik was van de week bij de etos en daar zag ik een kaartje bij de Predictor testen dat ze deze maand maar €7,50 zijn. Nu zag ik later op internet dat ze ook testen hebben per 2 van Predictor.
    Voor ik weer terug ga naar de Etos om het daar te checken, zijn er hier misschien meiden die het weten.
    Zijn die testen per 2 dan ook voor die aanbieding? Dat zou dan goedkoper zijn dan de 2x5 van eigen merk etos en kruidvat.
     
  2. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    uhm...2 testen voor 7,50 is toch nog steeds duurder dan 2 v 5 euro? Bovendien ben ik niet zo voor de predictor testen. De gewone schijnen goed te zijn, de early bagger slecht.
     
  3. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Vertrouw die niet. Had de early predictor en kon 5 dg voor mijn Nod. uiteindelijk 4 dg voor nod getest en was negatief. kv5 was wel uiteindelijk wel positief op mijn nod.
     
  4. mamalap

    mamalap Niet meer actief

    De predictor is vernieuwd! Deze 'nieuwe' Predictor is hetzelfde als de first response in Amerika en Engeland.

    Ik heb ze uitgeprobeerd en vond hem erg goed! Op 9 dpo het duidelijkste en snelste streepje van de 3 verschillende testen, waaronder Kv2v5.

    Dus deze 'nieuwe' Predictor is veel beter dan de oude variant.
     
  5. Big Wish

    Big Wish Fanatiek lid

    12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik dacht ook dat het 2 voor 5 euro was. Maar zag dat het er 2 voor 10 euro waren. 1 losse van eigen merk kost iets van 7 euro. Ik hoef ook niet perse de early (zeg ik nu haha). Ik ga vandaag even terug naar etos om goed te kijken en te vragen.
     

Deel Deze Pagina