kosten trap stofferen

Discussie in 'De lounge' gestart door teigetje1, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teigetje1

    teigetje1 Fanatiek lid

    18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Wij willen onze trap gaan laten stofferen, maar heeft iemand een idee wat zoiets ongeveer gaat kosten.
    We hebben een rechte trap, en we willen een iets van hoogpolig tapijt. Het hoeven geen precieze prijzen te zijn, het is maar dat ik weet aan welke prijsklasse ik moet denken
     
  2. molletje81

    10 aug 2009
    45
    0
    0
    Wij hebben onze trap twee jaar geleden laten bekleden incl. de vloer op de overloop en in de hal. De trap is geniet (dus niet geplakt) en de totale kosten waren €250. Laten doen door de Leen Bakker
     
  3. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.153
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    je hebt van die kleine bedrijfjes, die gewoon aan huis komen. Die doen het vaak voor bedragen rond de 250 / 350 incl. stof. Ik weet niet waar je vandaan komt?
     
  4. Anne1985

    Anne1985 Fanatiek lid

    17 okt 2007
    1.363
    6
    38
    Mijn vriend is stoffeerder, zwart stofferen van een trap is tussen de 200 en 300,- Ligt eraan hoeveel treden, of er zijkanten mee gestoffeerd moeten worden en of het een open of een dichte trap is.

    De bedrijven die zogenaamd 'gratis' stofferen geven je vaak flinke korting als het niet gestoffeerd hoeft te worden, let daar dus op!
     
  5. ziezo

    ziezo Bekend lid

    2 mrt 2007
    709
    39
    28
    wij hebben twee trappen laten bekleden door leenbakker en inclusief stof waren wij 300 euro kwijt

    groetjes sarita
     
  6. teigetje1

    teigetje1 Fanatiek lid

    18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik kom uit zuid-oost brabant.

    We hebben genoeg bedrijven die trappen stofferen in onze regio, en ik ga volgende week ook offertes vragen. Maar bedankt voor de reacties, nu weet ik welke prijsklasse trap stofferen ongeveer heeft.
     
  7. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Volgens mij is het iets van 175 euro per trap waar de bekleding nog over heen komt.
     
  8. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.153
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  9. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Het is 9 jaar mijn mannetjes werk geweest. Het kost 150 euro voor het stofferen, en dan kost het je tapijt, je hebt 2.5m tapijt nodig voor een trap van 13 tredes, en je kan het tapijt zo duur en zo goedkoop maken als je zelf wilt.
    Let wel op dat ze hem doen lijmen en niet doen nieten! Anders als er licht op schijnt komen alle nietjes na verloop van tijd te voorschijn, en dat ziet niet uit.
    X Vera
     
  10. setje

    setje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Het ligt er ook wel aan wat voor tapijt je wilt, wij waren 400 euro per trap kwijt, ondertapijt geniet, en de tapijt daaroverheen gelijmd. Was wel iets duurdere tapijt, maar ziet er superstrak uit. Gewoon via Roobol trouwens.

    groetjes Setje
     
  11. roses

    roses Fanatiek lid

    12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Wij hebben de trap vorig jaar laten stofferen. Onze trap is gewoon recht toe recht aan en we hebben de zijkanten niet mee laten stofferen. We waren toen 130 euro kwijt en dan komen de kosten voor het tapijt er nog bij. Wij hebben het bij de Kwantum laten doen. Ze waren met een half uurtje klaar! En het is supermooi gedaan. :)
     
  12. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Misschien kan jij mij antwoord geven op een vraagje...(aangezien je een deskundige man hebt ;))?
    Ik wil onze open trap naar de zolder opnieuw laten stofferen, maar nu vraag ik me af of je van een open trap ook de zijkanten mee kan laten stofferen. De vorige eigenaars van ons huis hebben de open trap namelijk heel slordig gestoffeerd, waardoor er lijmresten op de zijkanten van de trap zitten. Als we het opnieuw willen doen, moet dat allemaal geschuurd en opnieuw geschilderd worden, en daar heb ik geen zin in :) Dus dacht ik: als de zijkanten ook gestoffeerd kunnen worden hoeven we dat niet te doen... of is dat niet mooi/mogelijk?
     
  13. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wij hebben het 9 jr geleden laten doen door roobol maar daar koop ik nooit van mijn leven meer iets .. dat zijn prutsers en super duur !
    idd weer tijd om te laten vervangen dus ik lees hier graag mee ..
     
  14. setje

    setje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Dat verschilt dan toch aan degene die het gedaan heeft, want wij zijn super tevreden. En vind 400 euro incl tapijt nog wel meevallen. Maar goed, kan dat jullie net de verkeerde hebben gehad. We hebben onze gordijnen ook van hun, ook super netjes allemaal.

    groetjes Setje
     
  15. Anne1985

    Anne1985 Fanatiek lid

    17 okt 2007
    1.363
    6
    38
    Dat kan, is niet goedkoop volgens mijn man en schijnt ook wel een lastige klus te zijn, dus je hebt een goede stoffeerder nodig (mijn man is ook deskundig;)) Idd zorgen dat het gelijmd word, is veel mooier en duurzamer.
     
  16. natjuh026

    natjuh026 Bekend lid

    4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    wij hebben toevallig gisteren een afspraak gemaakt bij Kwantum en die komen woensdag al leggen. Wij zijn voor een trap van 14 treden en 2 zijkanten +/- 450 euro kwijt (incl vloerbedekking en leggen
     
  17. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.153
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    weet je nog hoe die prijs zo is gekomen, ik bedoel: Hoe duur was het leggen en hoe duur was de stof? Ik vind 450 nog best veel, maar mogelijk hebben jullie wat duurdere vloerbedekkilng?

    Ik denk dat wij ook maar eens gewoon moeten gaan informeren bij kwantum, roobol en leenbakker. En dan vergelijken met 1-mans bedrijfjes.
     
  18. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    130 euro vaak staan de de kranten advertenties ervan
     
  19. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dankjewel voor je antwoord! :)
     
  20. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou wij hebben toen we op ons zelf gingen wonen alles via roobol gekocht gordijnen vloerbedeking en alls voor een heel huis en er is niet een ding goed gegaan en we moesten zelf alles terug blijven brengen ! echt aso
    ben op een zaterdag naartoe gegaan en heb echt na weken moeilijk doen gezegd als ze het toen niet op zouden lossen ik het die dag al hun klanten eens zou laten weten en toen kon het allemaal wel

    neeeeeeee nooit meer roobol

    en we waren toen 1000 euro kwijt voor 2 open trappen incl de zijkanten het is en geplakt en uiteindelijk van ellende ook nog een keer geniet ...
     

Deel Deze Pagina