Ik ook, maar ben niet zwanger! (althans dat weet ik niet hhihi) Nee het wordt gewoon ineens veel kouder, merk het in huis wel. groetjes
Ik had in t begin van de zwangerschap ook constant koud.. en dat was in juni/juli ... dus t kan best aan de zwangerschap liggen voor een deel
Ja ik nu ook... deur staat hier nu ook wagenwijd open... Maar in t begin had ik t echt constant koud.
Ik heb het de hele dag alleen maar loeiheet, terwijl ik normaal echt een koukleum ben... maar wat een aantal dames ook al zeggen, het wordt nu ook echt kouder buiten, maarja mag ook wel, het is immers alweer half November !!
Had in het begin ook steenkoud, nu gaat het wel, als ik het nu koud heb dan is het omdat het buiten ook kouder gaat worden..
ik heb al 3 dagen koud en verschrikkelijk moe. Mijn lichaam zelf voelt warm aan maar ik heb koud. de moeheid is het ergste ik zou zo kunnen slapen.
Herkenbaar allemaal. Ik heb juist vooral een warm hoofd en vaak koude vingers (EN voeten voordat ik in bed stap, BRRR). Oplossing vandaag gevonden; heb lekker pantoffeltjes gekocht en nu heb ik de hele avond al behaaglijk warme onderdaantjes, wat een verademing!!!
Ik heb het ook de hele dag koud! Als ik overdag of 's avond s op de bank zit dan heb ik echt een dekentje nodig om het een beetje warm te krijgen. Vooral als ik naar bed ga dan zijn mijn voeten echt ijskoude klompjes. Heel herkenbaar dus, koude voeten!