Hai, Misschien dat jullie me kunnen helpen. Heb via mijn werk een sterkado gehad. Ik heb toen gekozen voor een boekenbon, die kan je bij een bepaalde winkel online gaan bestellen. Hartstikke leuk. Maar zie door de bomen eh boeken het bos niet meer... Ben gek op de boeken van Sophia Kinsella, leuke luchtige humor. Ook ben ik gek op de boeken van Danielle Steel, mooi, romantisch, zwijmelen, beetje levensachtige verhalen. Mijn naam is/was Sarah, vond ik enorm mooi. In een ruk uitgelezen. Familiegeheimen van M. Dressler heb ik net besteld via bol.com, 2de hands was nieuw niet meer te koop. Welk boek kunnen jullie me aanraden? Wat sluit aan bij mijn genre, keuze van boeken? Ik hoop op veeeel reacties, hihihi.
de boeken van Cecilia Ahern vind ik helemaal te gek! Vooral ps i love you. Die is inmiddels ook verfilmd. Wel een jank boek hoor! Haar andere boeken zijn ook leuk!
Boeken van: - Katie Fforde - Marian Keyes - Nora Roberts - Jayne Ann Krentz (zit ook wel spanning in, maar ook romantiek en humor) - Erica James - Jill Mansell - Madeleine Wickham (pseudoniem van Sophie Kinsella) - Debbie Macomber - Maeve Binchey - Cathy Kelly - de schrijfster van Ps I love you (ben haar naam even kwijt) Je kunt ook op BICAT : Lees- of luisteradvies van de bieb in Zoetermeer een schrijver invoeren en dan advies krijgen over andere schrijvers in hetzelfde genre. Is erg grappig Volgens mij zijn er online nog meer van dit soort dingen. Zou je eens op kunnen googlen. Ben benieuwd naar de andere tips!
@ Malka: dank voor de naam van die schrijfster, het begon me al te irriteren dat ik er niet op kon komen
De theeroos: bol.com | De theeroos, Jennifer Donnelly | Nederlandse boeken Het vervolg op de theeroos, de winterroos: bol.com | De winterroos, Jennifer Donnelly | Nederlandse boeken De doornappel: bol.com | De Doornappel, Linda Holeman | Nederlandse boeken
het boek mijn stille kind heeft mij altijd erg aangegrepen maar weet niet of dat iets is wat je zoekt
Ja dat zijn geweldige boeken.Wel dikke pilen maar in 1 tuk uitgelezen!echt een aanrader!vooral de theeroos
En het tweede boek van T. de Rosnay (schrijfster Haar naam was Sarah) 'Die laatste zomer' ? Ik heb hem nog niet gelezen, maar net haar eerste boek in 1 ruk uitgelezen, erg mooi, wil deze nu ook gaan lezen!
Sophia kinsella is leuk.. Maar ook Jill mansell is beetje dezelfde slag boeken.. ( ik heb er nog 3 als je interesse heb Maar ik hou ook van hel pakkende boeken.. Zoals ademloos.. En komt een vrouw bij de dokter. Ik ben echt een boekenwurm.. Ik heb zoveel dat ik nu niet eens kan zeggen om je iets aan te raden. Je mag wel hier komen om te komen spieken wat je leuk lijkt
Terug naar de kust (Saskia Noort) is een spannend boek en leest lekker weg. Als je van de boeken van Sophie Kinsella houdt, dan vindt je de boeken van Lauren Weisberger waarschijnlijk ook wel leuk.
Dank jullie wel voor de vele reacties. Ga jullie adviezen in ieder geval ff bekijken, stukkies proberen te lezen op bol.com....
De recensies zijn er erg goed over. Denk dat ik de gok ga nemen en de theeroos ga bestellen. Update: besteld!!! Ben benieuwd.