kraammand,

Discussie in 'De lounge' gestart door Evelieveling, 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Mijn schoonzusje is over 4 weken uitgerekend van de 2e.
    En hij heeft uit een vorige relatie al een zoon.
    Dus eigenlijk wil ik een kraammand maken waarbij ik de zoon, hun dochter, papa en mama niet vergeet.

    Wat zijn leuke cadeau's om erin te doen?
    Ik heb voor mama al een dove cadeau pakket. Voor papa wil ik wat speciale biertjes halen. Voor de zoon een leuk dvd'tje.
    Voor de dochter van bijna 3 zit ik te denken aan een mooie babypop.
    Maar wat is nog meer leuk?
     
  2. daantje78

    daantje78 Fanatiek lid

    23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Heb vorig jaar voor m'n schoonzusje twee verschillende manden gemaakt. Eentje voor de baby( en paps en mams) en eentje voor m'n nichtje. Gewoon allemaal kleine kadotjes erin gedaan. Een serviesje, kleurjes/kleurboek, leesboekje, kleertjes voor de pop. M'n nichtje vond het geweldig dat ze net zo'n kado kreeg als de baby :) :)
    En kado's voor hun zoontje...ligt er een beetje aan hoe oud hij is denk ik ;) maare ik ben blij dat ik voor verschillende kleinere kado's ben gegaan ipv een groot kado. Dit heeft echt veel meer indruk gemaakt op m'n nichtje
     
  3. MollyM

    MollyM Bekend lid

    Een leuk week/maandblad voor ieder is ook altijd leuk. En voor de baby een paar nieuwe slabbertjes en rompertjes zijn altijd welkom. Kleertjes heeft ze misschien nog van de vorige, maar een nieuwe outfit is ook leuk hoor. Ik had ook een paar van die tuttel popjes gehad en mijn kleintje is daar helemaal weg van. Succes
     
  4. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Voor mama:

    - beautybon
    - lekkere ontspannende badolie
    - boek/ tijdschrift
    - chocola
    - theesoorten
    - geurtje

    Voor een kind:
    - tijdschrift (bijv. donald duck)
    - kleurboek/ puzzelboek voor kinderen
    - spel
    - snoep
    - speelgoed wat hij/ zij leuk vindt (auto's, knikkers, voetbal etc.)
     
  5. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Vergeet de oordopjes niet!
     
  6. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Heeeeel erg bedankt! Hier kan ik absoluut wat mee!
     
  7. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Bioscoopbonnen. Evt met een kaartje erbij dat jij je aanbied als oppas voor die avond!
     
  8. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    en voor kindercadeautjes kun je heel voordelig en leuk slagen bij de Action!
     
  9. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Daar had ik al aan zitten denken. Action en het kruidvat. Die hebben vaak leuke dingen.

    Bioscoopbon is een leuk idee, maar ik gok dat het weinig opschiet bij ze gezien moeders het nu al moeilijk heeft om haar andere dochter alleen te laten. En straks moet ze er 2 alleen laten.

    Ik heb een dove pakketje voor onder de douche, kaneelstokjes gezien we ons daar samen tijdens de zwangerschap misselijk aan hebben gegeten, een goed boek.
    Voor de baby sokjes, een shirtje, een waardebon voor een mooie fotoserie, en een shirtje.
    Voor de kleine meid wil ik bellenblaas halen en nog 2 kleine cadeautjes.
    Voor de oudere zoon van papa's vorige huwelijk wil ik een dvd branden, een stripboek en wat lekkers.
    Voor papa oordopjes, biertjes en een mok met de foto van zijn kinders (dus ook eerst een waardebon want die foto's moeten eerst nog gemaakt worden).
     

Deel Deze Pagina