kraampakket

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door gemma87, 2 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemma87

    gemma87 Actief lid

    14 mrt 2011
    370
    1
    18
    Ik ben bijna 35 weken zwanger en ga poliklinisch bevallen tenminste is de bedoeling:D..
    Nu heb ik ook een kraampakket nodig en omdat ik m niet vergoed krijg van de verzekering ,geen aanvullende verzekering,moet ik m zelf kopen.
    Nu kreeg ik t advies om t zelf samen te stellen omdat je bepaalde dingen toch niet gebruikt nu werd er hier geadviseerd om eens rond te vragen of er mensen zijn die een pakket nog hebben en die er niks meer mee doen.
    Nu vond ik dat een goed idee zodat ik m na mijn bevalling kan schenken aan zon organisatie die t weer naar t buitenland brengt,ws ik al van plan hoor;)..
    NU dus de vraag of er iemand een compleet pakket nog heeft staan die ik over kan nemen prijs worden we wel eens;)..
    Ik woon overginds in amersfoort dus evt ophalen kan ik ok doen..

    Mvg gemma
     
  2. SimplyLin

    SimplyLin Actief lid

    3 mrt 2011
    164
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Heb geen compleet kraampakket meer want hoewel in het zkh bevallen heb ik in de weken na de bevalling nog wel het een en ander thuis gebruikt.

    Ik heb het restant bewaard om weg te geven aan zo'n organisatie, maar je raad het al.. Heb het nog steeds niet weggebracht..

    Heb nog:

    - 2 van die broekjes
    - Klem voor de navelstreng (steriel verpakt)
    - Steriel wondkompres 8,5 x 5 cm (2 doosjes van elk 16 stuks individueel verpakt)
    - Steriel wondkompres 10 x 10 cm (10 stuks individueel verpakt)
    - 1 celstof onderlegger 6- x 90 cm met uitklapbare instopstrook

    Laat maar even weten of je interesse hebt. Hoef er niet veel voor te hebben.
     
  3. cimu27

    cimu27 Bekend lid

    27 okt 2008
    728
    0
    0
    Hoi Gemma,

    Mijn kraampakket is ook nog behoorlijk compleet! Ik heb wel de alcohol gebruikt en de desinfecterende gel. Verder zit er volgens mij nog alles in.
    'Probleem' is wel dat ik in Giesbeek woon (in de buurt van Arnhem).
    Als je het op kunt komen halen, mag je het gratis hebben.
    Ik denk dat versturen € 6,75 zal zijn (< 10 kg).
    Als je een specificatie wilt van wat erin zit, moet je het even laten weten, ok?
     

Deel Deze Pagina