krabben aan oor

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door madelief78, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief78

    madelief78 Bekend lid

    26 feb 2009
    561
    63
    28
    mijn zoontje krapt zich aan zijn oor. alleen in bed want we zien het hem niet doen.
    ik dacht eerst aan een oorontsteking maar hij heeft geen koorts.
    er komt wel geregeld wat oorsmeer uit zijn oortjes. heb begrepen dat je die niet schoon hoeft te maken omdat de oren zichzelf schoonhouden. hij heeft geen koorts is vrolijk en grijpt dus niet naar zijn oor als hij wakker is, als we hem uit bed halen heeft hij wel krassen achter zijn oor. in en voor zijn oor. tot bloedens toe. ik hou zijn nagels goed bij maar toch krapt hij het kapot.
    zou er iets met zijn oren zijn of zou hij in zijn bedje naar zijn oren pakken omdat hij moe is?
     
  2. m0slimaatjuh

    13 mrt 2009
    63
    0
    0
    Haha, wat herkenbaar! Mijn zoontje doet dat ook als hij wil slapen, als sinds hij baby is doet hij dat. Ik begreep er ook in het begin niets van. Tot hij een keer mijn hand pakte en het tegen zn oor aanhield. Toen ik eraan begon te zitten viel hij in slaap. En nu nog, als hij wil slapen zit ie aan zn oortjes!
     
  3. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook een oor trekker.
    Als hij moe, boos is dan trekt hij aan zijn oortjes en dan vaker rechts.
    Het hoort bij hem.
    Zijn oorlelletjes zijn ook vaak stuk tot bloedens toe. Ik hou het vet.
    Ik hou hem ook niet tegen want als ik dat doe word hij boos.
     
  4. madelief78

    madelief78 Bekend lid

    26 feb 2009
    561
    63
    28
    ik vind het alleen zo vreemd dat ik het nooit zie....
     
  5. Appelstroop

    Appelstroop Niet meer actief

    jesse doet het ook, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met het krijgen van tandjes. omdat het allemaal met elkaar in verbinding staat.
     
  6. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Hier ook altijd kapot achter de oorlelletjes en krassen op d'r wang. Rechts meer dan links, en erger als de nageltjes lang zijn. Ze gaat dan gewoon steeds met haar handje daarlangs, en dan krassen de nageltjes erover... Als het echt te erg zou zijn, zou ik geloof ik wel sokjes om haar handjes doen, maar omdat ze een duimer is, laat ik het er nu maar bij zitten: als ze niet bij haar duim kan, is het namelijk drama ;) En ze pakt haar duim -zeker als ze moe is- nog vaak door haar handje van achter haar hoofdje, langs haar wangetje naar haar mond te laten glijden. Alleen als ze echt wakker is, snapt ze hoe ze de duim rechtstreeks in haar mondje moet stoppen, :D
     
  7. LovelyDK

    LovelyDK Niet meer actief

    hier nog eentje.. een oor plukker hihihi en ook op zijn hoofdje.. bovenop, die dus helemaal vol met krassen zit :( zo zielig
     

Deel Deze Pagina