krabben tot het kapot is...

Discussie in 'Verzorging' gestart door eliesja, 20 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Alyssa is op dit moment heel erg bij haar billen en rug aan het krabben. Echt helemaal kapot, lijkt wel of ze met de zweep heeft gehad.

    vanmorgen ook het cb laten zien en zij adviseerde om geen zwitsal producten meer te gebruiken. Er schijnt toch een parfum in te zitten waar ze niet tegen kunnen.

    Zou het echt dat zijn?

    we gebruiken op dit moment ook zwitsal billendoekjes...
    normaal hebben we altijd die sensitive van natusan of pampers.

    hebben jullie ook nare ervaringen met zwitsal?
    of herkent iemand dit?

    zou wel jammer zijn, vind het altijd zo lekker ruiken.. :(
     
  2. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Mijn kinderen hebben er zelf geen last van, maar ik heb het wel vaker gehoord dat kindjes toch niet tegen de Zwitsal kunnen.
    Ik zou het iig even uitproberen.
    Smeer de plekjes ook maar even lekker in met een vette creme of wat sudocreme.
     
  3. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja hier Yasmin ook! Ze bleef krabben tot ze onder de rode krasjes zat :( Ik ben er toen Lanette Creme op gaan smeren en toen ging het veel beter! Ook 2x per week een badje met Balneum of olie zodat dr huidje daar niet zo droog is en gaat jeuken.

    En idd ik gebruik ook geen Zwitsal om die rede. dat was ook het eerste wat ze tegen mij zeiden bij cb.
     
  4. Lientje76

    Lientje76 Actief lid

    10 aug 2006
    189
    0
    0
    Ik heb een heel assortiment van Zwitsal producten in huis gehaald voordat ze geboren was. Nou krijgt ze van bijvoorbeeld het badschuim een beetje een rode huid hier en daar en schilfertjes op haar hoofd. Als ik geen Zwitsal gebruik, heeft ze er geen last van. De babyolie gaat weer wel goed. Ik probeer het gewoon uit en als ik maar iets zie van rode huid of pukkeltjes ofzo dan gaat dat product de prullenbak in (of naar een vriendin).

    Het kindje van mijn vriendin is erg allergisch voor alle producten van Zwitsal dus het is niet vreemd als ze dat ook heeft.
     
  5. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    heb dr al in bad gedaan zonder iets erin, want volgens het cb hebben ze helemaal nog geen zeep nodig.

    heb andere billendoekjes gehaald, ga die van kruidvat sensitive proberen en ik heb dr krassen met candula creme van weleda ingesmeerd.

    had van het cb nog een receptje gekregen die je bij de apotheek kan halen en die ik er ook op moet smeren.

    ben benieuwd.
     
  6. moedergans

    moedergans Actief lid

    13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    zwitsal producten drogen de huid van je kindje heel erg uit vrees ik, zelfs de vettende producten.

    De parfum die er inzit kan ook nog eens extra irriterend werken. 't ene kind heeft er last van de andere niet. helaas zitten we hier in het zelfde schuitje.
     
  7. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Giovanna heeft het tot nu toe nog niet maar ikke wel.. ik kan haar dus ook niet met die creme insmeren ofzo want dan krijg ik echt overal jeuk. Maar vind het zo lekker ruiken haha dat me vriend het altijd bij haaar doet.
     
  8. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.366
    1.766
    113
    Milan was ook erg gevoelig voor producten van Zwitsal en kreeg giga uitslag van de billendoekjes. Ik heb toen heel wat billendoekjes geprobeerd en die van de Etos waren de enige waar hij geen last van had. Ik gebruik ze nu nog, ook voor Misha. Voor Misha gebruik ik alleen de wasschuim van Zwitsal en verder eigenlijk niets. Ja, soms een beetje creme van Natusan in d'r gezichtje...en Sudocreme voor d'r billen.
     
  9. Judy77

    Judy77 Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ik had, lekker makkelijk dacht ik, die washandjes van Zwitsal gehaald, die Good Morning producten zeg maar..... Wij doen haar 's avonds in bad, dus dit leek mij wel handig voor 's ochtend. Maar ja, steeds als ik het gebruikte kreeg Mirthe rode pukkeltjes in haar gezicht! Het duurde even voor ik het door had, aangezien ik ook haar billen en buikje ermee waste, maar ze alleen pukkeltjes op haar gezicht had....

    Dus ook hier mindere ervaring met Zwitsal. Het is overigens wel het enige wat ik van Zwitsal gebruikt heb, ik vind die geur niet zo geweldig.....heb alles van Natusan, gaat prima!
     

Deel Deze Pagina