Kramp en bloedverlies (slijmprop): is het zover?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mmm, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mmm

    Mmm Actief lid

    21 okt 2006
    374
    0
    0
    Even een vraagje waarvan ik weet dat niemand uitsluitsel kan geven. Maar wellicht wel wat ervaringen o.i.d. Ik heb al een paar dagen dat het lekker rommelt in m'n buik, maar sinds gisteravond echt (bijna) continue harde buiken en flinke aanhoudende kramp helemaal onderin m'n buik ('ongesteldheidskramp', maar dan wat sterker). Nu verlies ik sinds vanmorgen ook helderrood bloed met slijm. Heb net m'n vk gebeld om zeker te weten dat dit geen kwaad kan en zij vertelde me dat dit klinkt als m'n slijmprop.

    Nu weet ik dat je deze al weken voor de bevalling kunt verliezen. Maar wat denken jullie, zou het in combinatie met de harde buiken en aanhoudende kramp misschien toch ook een echt begin van de bevalling kunnen zijn bij me (durfde het de vk niet te vragen net :oops: )?
     
  2. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Poeh... het zou zomaar kunnen, maar zeker weten doet niemand het natuurlijk... Heb je deze krampen ondetussen nog? Ga anders even onder de douche staan. Als het echte weeën zijn, zetten ze door of worden ze heviger! Bel anders gewoon voor de zekerheid nogmaals je VK meid!

    Succes!
     
  3. stiekel

    stiekel Bekend lid

    hoi hoi

    gewoon weer bellen hoor.
    ze hebben liever dat je te vroeg belt dan te laat.

    groetjes sandra

    en succes
     
  4. MamaLou

    MamaLou Fanatiek lid

    Bij mij begon het WEL met het verliezen wan wat slijm en bloed en een ongi gevoel dat steeds heviger werd.
    Aangezien je ook uitgerekend bent rond nu denk ik wel dat dit het begin is van de bevalling!
    In dat geval, heel veel succes!
     
  5. angeleyes

    angeleyes Lid

    30 mei 2007
    23
    0
    0
    Hoi Hoi

    Wat spannend zeg, het klinkt wel als je slijmprop.
    Bij mijn beide bevallingen begon het met de slijmprop en een paar uur later liep ik al met weeen en de volgende dag was ik al bevallen dus het kan goed mogelijk zijn dat dit het begin is.

    Succes alvast met de (hopelijke) snel komende bevalling.

    GR Angel
     
  6. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    En? Hoe gaat het nu? Of ben je inmiddels al aan het bevallen?
    Spannen hoor :D
     

Deel Deze Pagina