Sinds een tijdje schiet er constant kramp in mijn voet of kuit snachts. Doet echt zo'n pijn.... Dus ik op zoek naar tips. Een tip moest ik enorme om lachen, geloofde er niets van... Maar na de zoveelste nachtelijke pijnsessie, dacht ik: what the heck... Nu ligt er een stuk zeep onder mijn matras bij het voeteneind en.... Al drie nachten totaal geen last!? Halleluja! Ik dacht: die tip ga ik delen!
Haha is het geen toeval want als ik het goed heb komen die krampen van een zout tekort. Doe nu nog eens een nachtje zonder een stuk zeep Ben benieuwd
Haha hier ook jaren met een stuk zeep onder mn matras geslapen, geen kramp! Toen we een nieuw bed kregen de zeep weg gelaten en hop, tijdens mn zwangerschap weer kramp! Nu ligt er weer een stuk zeep en geen kramp meer gehad Puur toeval, zou kunnen, als het maar helpt
Bij mij hielp dat echt niet helaas. Zo'n vreselijke krampen gehad tijdens mijn eerste zwangerschap, dat ik alles geprobeert heb.
het beste is om sunlight zeep te gebruiken en los in bed leggen, dus niet onder je matras! bij erge kramp zou je ook langs de huisarts kunnen, er is dan meestal een stofje te weinig in je lijf, als je dat dan aanvult dan heb je geen kramp meer...
Dit dus. Sunlight zeep inderdaad, is iets wat veel oude mensen nu nog altijd doen. Mijn schoonvader heeft zelfs een hele voorraad oude sunlight zeep liggen hiervoor.
Zeep hoeft niet altijd te helpen, helpt alleen bij een magnesium tekort. Je kan ook kramp krijgen door vocht te kort, overbelasting, te lang staan, kou, noem maar op.
Zou der niks van geloven als ik het nooit bij mn oma had gezien. Vond het toen al apart en nu nog...mja het helpt meestal dus waarom niet!
mijn oma deed het ook altijd, met sunlight zeep! Maar bij mij komt de kramp echt van de overbelasting door extra gewicht icm de kou, daar helpt geen zeep tegen. Wel een lekker warme kruik en een dikke joggingbroek!