Erg blij maar ook best bang.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mussie, 21 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi,
    vanmorgen hebben we een test gedaan en ja hoor...........bingo.
    WE ZIJN ZWANGER!!!
    Ik kan niet omschrijven hoe blij we zijn. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn gevoel erg dubbel is, ik ben heel erg blij maar ook erg bang. Ik heb vorig jaar juli een miskraam gehad en ben erg bang dat dit weer gaat gebeuren. Wie herkend deze gevoelens en is ook net als ik weer zwanger na een miskraam?
    Groetjes, mussie
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik heb wel niet eerder een miskraam gehad, maar ik was ook erg bang hoor in het begin. Vooral de eerste twaalf weken. Ik ben pas een beetje rustiger geworden wanneer ik m'n baby kon voelen. Ik denk dat het wel een beetje een normale reactie is, die angst dat er iets fout kan gaan.
    Ik wens je alvast een heel dikke proficiat toe met je zwangerschap. En duim met je mee dat alles prima verloopt.
     
  3. gabje20

    gabje20 Bekend lid

    20 jan 2006
    597
    0
    0
    hoi mussie

    Je bent niet de enige die bang is... ik ben ook bang dat het mis zal gaan

    iniedergeval gefeliciteerd!!!!!!!!
     
  4. Frederike P.

    20 jan 2006
    5
    0
    0
    Doornenburg
    Ik heb dat ook. Ik heb 2 miskramen gehad.
    Het gevoel wat ik nu heb is dat als ik zwanger ben niet echt durf te genieten en bang zal blijven de hele zwangerschap. Ik ga dan proberen om niet bang te zijn maar toch.... .


    Maar van harte gefeliciteerd en probeer te genieten. :D
     
  5. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Meiden heel veel sterkte! en probeer er maar niet teveel aan te denken, het gaat namelijk ook heel vaak goed allemaal! Negatief denken is nooit goed voor iemand.
     
  6. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    precies, altijd positief blijven denken!!! enne...gefelciteerd he!!
     
  7. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Gefeliciteerd, en ik heb het ook hoor, ben heel erg onzeker ook door een eerdere miskraam. Heb al 3 echo's gehad omdat ik bloedverlies heb. Mag woensdag voor de 4e echo en hoop dat alles goed gaat. Ga er wel vanuit.

    Geniet er lekker van ondanks dat het moeilijk is.

    Groetjes toi
     
  8. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hoi Mussie,
    Ik heb zes zwangerschappen gehad en vier daarvan zijn geëindigd in een miskraam. Weet heel goed hoe je je voelt. De angst blijft er toch in zitten.....
    Na mijn eerste miskraam had ik wel zoiets van: "Oké, ik kan wel zwanger worden" en dat was dan wel weer een geruststelling. Maar de angst voor miskraam zal niet verdwijnen.
    Gina
     
  9. Narcissen

    Narcissen Bekend lid

    20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd!!
    Hopenlijk gaat alles goed. Probeer positief te blijven denken dat is vast beter voor het kindje. Kun je geen vroege echo laten maken?
    Narcissen
     
  10. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.151
    402
    83
    Hoi Mussie,
    ik herken je onzekerheid!
    IK heb in jumi vorig jaar een miskraam gehad en was nu tot aan de 1e echo vreselijk bang.
    Ik heb zo vroeg mogelijk een afspraak gemaakt bij de VK en ook meteen een echo gekregen omdat ik zo bang was!
    Liefs, Chantal
     
  11. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ten eerste van harte gefeliciteerd!!!!!
    Verder zou ik ook zeggen, probeer zoveel mogelijk positief te blijven, al zal dat soms moeilijk zijn. Sterkte ermee!!

    Groetjes Angela.
     
  12. mama jolien

    4 okt 2005
    48
    0
    0
    arbeidster
    brugge
    Hoi
    ik ben ook zeer bang ik moet eerlijk zijn het speelt zoveel door mijn hoofd he
    mensen die ik ken zeggen dat je daar niet mag op denken maar toch
    ik heb ergens gelezen dat 15 procent van de zwangerschappen eindigd met miskraam dus ik vind het toch veel hoor!!
     
  13. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve allemaal, bedankt voor al jullie reactie's.
    Tuurlijk blijf ik positief denken maar als ik een steekje in mijn buik voel denk ik wel gelijk, het zal toch niet??? Als ik niet met "rare"pijntjes geconfronteerd word zal ik er ook niet zoveel bij nadenken denk ik :rolleyes:
    We gaan er gewoon heeeeeeeeerlijk van genieten maar stiekum ben ik wel een beetje blij als we voorbij de hoogste risicogrens zijn :oops:
    Groetjes mussie
     
  14. maria

    maria Lid

    2 nov 2005
    58
    0
    0
    omg amsterdam
    gefeliciteerd met je zwangerschap en hoop dat alles dit keer wel goed verloopt

    veeeel liefs
    maria
     
  15. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Probeer ik ook wel.
    Ik heb nog een afspraak bij gyn staan voor eind februari dus die laat ik maar gewoon door gaan denk ik ;)
     
  16. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Dankjewel maria en voor jou ga ik heeel hard duimen! ;)
     
  17. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Gefeiliciteerd Mussie!
     
  18. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Het viel mij op, toen ik zelf een miskraam had gehad hoeveel vrouwen dit ook hadden mee gemaakt echt heel veel! En je moet er idd niet teveel bij nadenken maar als je het eenmaal hebt mee gemaakt gaat dat vanzelf.
    Maar net wat iedereen zegt: POSITIEF blijven denken en dat gaan we ook redden!!!
     
  19. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Dankjewel Monika :D
     
  20. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :D gefeliciteerd mussie :D wat leuk voor je zeg,maar probeer er wel van te genieten :) :) gr sophietje
     

Deel Deze Pagina