krampen en bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kim Jonas, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb sinds vanavond krampen en nu ook bloed verlies!
    Is dit nu weer een miskraam?
    woensdag heb ik men eerste afspraak bij de gyne staan... :cry:
     
  2. claudia2008

    claudia2008 Bekend lid

    14 jun 2008
    686
    0
    0
    Lieve Kim,

    Ik hoop echt voor je dat het geen miskraam is...je moet er alleen wel rekening mee houden omdat je ook bloedverlies hebt....ik weet natuurlijk niet hoeveel bloedverlies...een beetje kan duiden op een gesprongen vaatje of iets anders onschuldigs..
    Heel veel sterkte..ik hoop dat het bloedverlies snel stopt!

    Liefs Claudia
     
  3. heel af en toe voel ik het druppen en vooral ook als ik me afveeg...
     
  4. claudia2008

    claudia2008 Bekend lid

    14 jun 2008
    686
    0
    0
    hmm klinkt niets als heel veel bloedverlies...maar krampen MET bloedverlies is vaak niet goed...vooral als de krampen midden in je buik voorkomen..krampen in je lies daarentegen zijn vaak onschuldig..

    Hoop echt voor je dat het goed blijft gaan! zal voor je duimen!
     
  5. ja t is echt wel buikpijn alsof je ongi moet worden :(
     
  6. vannacht niks meer veloren op men verbandje was bruin....nu als ik af veeg heel licht bruinachtig...kan dit nog van de innesteling eventueel zijn?
    heb dat anders nooit gehad.
    Heb woensdag zowiso een afspraak voor de eerste echo maar das nu ineens nog zo lang :oops:
    en ik heb nog steeds zo wat zeurderige ongi krampjes :(
     
  7. Sterretje08

    Sterretje08 Fanatiek lid

    18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Het is afwachten meis!

    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik tot een week of 6 krampen gehad, maar wel zonder bloedverlies!
    Dit was dus niets aan de hand

    Tijdens mijn 2de zwangerschap helaas net als jou eerste wat matig bloedverlies, paar drupjes, vaak wat bruinig ook, maar ook echt met krampen, een soort ongi pijn
    De vk gaf me toen weinig hoop omdat bloed met krampen vaak geen goed teken is

    Helaas kreeg ik dan ook de volgende dag een miskraam,
    Bij mij brak het snachts los

    Ik hoop dat ik je geen rot gevoel geef hiermee, maar dit is wat er aan de hand kan zijn!

    Het kan ook gewoon onschuldig zijn en ev bloed van de innesteling nog zijn, want dit gaf mijn vk ookk aan, dat dit een mogelijkheid was!

    Meid ik duim voor je en wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je aankomende woensdag eeen mooie kloppende hartje mag zien!
     
  8. vandaag geen bloed buiten af en toen wat bruinachtig...
     
  9. Ik ben vandaag dan maar langs spoed geweest,nog steeds bruin verlies..
    ze zeiden dat het innesteling kan zijn....was een week korter...5 weken ipv 6 weken da baard me ook wel zorgen...
     
  10. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    ik ben benieuwd.. ik heb ongeveer het zelfde.. al dacht ik meteen aan een miskraam toen ik 2 eet lepels bloedverloor.. had jij ook stolsels? of niet.. ik heb niet echt ongi krampen, wel steken in mijn lies, onderrugpijn.. en moet ik steeds plassen. heb je je zwangerschapssymptomen nog? misselijk? opgezette boobs?

    succes! ik denk dat ik morgen ook maar bel met de docter..
     
  11. mel78

    mel78 VIP lid

    12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hebben ze een echo gemaakt in het ziekenhuis? Ik denk echt dat het afwachten is. Bij mij was het bruine bloedverlies een voorteken van een miskraam. Maar er zijn ook veel vrouwen bij wie het niet zo is, en een goede zwangerschap hebben.
     
  12. Heb helaas weer een miskraam :(
     
  13. mel78

    mel78 VIP lid

    12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Jeetje, het zit je ook niet mee he. Succes met het weer een plekje moeten geven van dit gemis!
     

Deel Deze Pagina