Krampen of boosheid?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sasja88, 4 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Hallo. Ik heb een dochtertje van 5,5 maand. Ze krijgt sinds een paar weekjes fruithapje omdat ze er eerst met 4 maanden krampjes van kreeg.
    De 1e week ging goed nergens last van. Alleen nu ineens begint ze een heel hard pers geluid te maken. Overdag soms maar savonds Als ze naar bed moet heel hard. Ook met een rood hoofd. Ik heb haar vandaag dus geen fruit gegeven maar ze doet het nu alsnog. Ik geef haar morgen ook even niks.
    Maar nu vraag ik me af of het wel krampen zijn of dat ze misschien boos is dat ze naar bed moet of dat ze iets niet wil??? Het is echt een heel hard pers geluid zo van: eeeeehhhhh :roflmao:. Kan iemand me helpen? Een baby krijgt natuurlijk steeds meer door.. Maar vind het zo vreemd.
     
  2. Mupje

    Mupje Actief lid

    20 mei 2019
    129
    6
    18
    Vrouw
    Oh bizar! Onze dochter van bijna 5 maanden doet sinds deze week exact hetzelfde! Alleen geven wij nog geen fruithapjes (wel gestart op 4 maanden maar mega krampen dus weer gestopt) dus ik denk dat het daar niet aan ligt.
    Wij worden er helemaal temmes van, zeker als ze het doet als ze in bed ligt (de slaapt nog in de cosleeper)
    Ben benieuwd of iemand het antwoord heeft
     
  3. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.581
    1.203
    113
    randstad
    Hier gebeurd het ook als er gepoept wordt en met overgang naar vast voedsel kost dat wat meer moeite dan daarvoor. Maar goed hier is t max 2x per dag en hij lijkt er zelf geen last van te hebben dus dat scheelt
     
  4. Nora001

    Nora001 Bekend lid

    22 jan 2019
    507
    303
    63
    Vrouw
    Lijkt ze overstuur of niet? Moet ze huilen? Is de ontlasting anders (andere kleur of vorm)?
    Mijn zoon had zo'n fase, maar geen last van de buik of iets anders. Hij hield gewoon zijn adem in en maakte vreemde geluiden. Soort oefenen ofzo, nieuw trucje, vond hij leuk.
    Maar goed... Of dat ook voor je dochter geldt...??
     
  5. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Nee niet overstuur. Niet huilen! Poep is normaal 2x per dag. Ik ga vandaag ook even geen fruit geven. Als ze het vanavond weer doet dan ligt het niet aan het fruit. Zal wel weer iets nieuws zijn hahaha. Ze houden dan idd hun adem in! En dan gaan ze drukken.. heel raar.
     
  6. Mupje

    Mupje Actief lid

    20 mei 2019
    129
    6
    18
    Vrouw
    Hier wel diarree maar dat heeft er niks mee te maken denk ik.
    Mijn ouders zeiden gister ook dat ze dachten dat het iets van stem ontdekken was, en toevallig zei een vriendinnetje dat het het begin van brabbelen is?
    Maar vaag is het wel, continue dat ehhhhh
     
  7. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Ja ik vraag het me ook af wat het is.. heel vaag iig. Vandaag En gister heeft ons meisje geen fruit gehad en ze doet het alsnog zei mn moeder dus dan ligt het niet aan het eten gelukkig.
     

Deel Deze Pagina