Krampen op 9 dpo: Innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nena84, 8 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nena84

    Nena84 Bekend lid

    6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    Mijn vriend en ik hebben een ICSI poging gedaan. Ik heb 2 embryo's teruggeplaatst gekregen waarna het spannende wachten begon.

    Eergisteren kreeg ik midden in de nacht kramp, vergelijkbaar met de buikkramp die ik ken van mijn menstruatie. De dag erna was het overdag weg, maar in de avond begon het weer. Ik moest zelfs een kruik tegen mijn buik leggen, maar er was geen druppel bloed te bekennen. Nu nog een dag later (9 dpo) voel ik het alweer de hele dag. Het trekt ook door naar mijn rug.

    Ik slik duphaston, dit houdt normaal gesproken mijn menstruatie tegen. Ik ben eerder zwanger geweest. Dit werd helaas een miskraam. Ik herken deze pijn niet van toen. Herkent iemand wat ik omschrijf als innestelingspijn?
     
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Ik heb bij mijn 1e zwangerschap de innesteling gevoeld op 8 dpo. Dit was een kort felle steek in mijn baarmoeder van hooguit een paar minuten. Daarna was het weg. 4 dagen later testte ik positief. De 2e zwangerschap heb ik niets gevoeld.

    Of wat jij omschrijft een innesteling is durf ik niet te zeggen. Maar het zal wellicht bij iedereen anders aanvoelen.

    Wel heel spannend om nu dit soort dingen te voelen.
     
    3Mrij88 vindt dit leuk.
  3. Nena84

    Nena84 Bekend lid

    6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    Ja enorm! Te spannend...
    Ik las op sites zoals 'ouders van nu' dat je bij innesteling menstruatieachtige kramp kunt voelen 1 a 2 dagen. Dus dat zou precies kloppen. Maar ik ben benieuwd of iemand het écht gevoeld heeft omstreeks 9 dpo.

    Een felle steek is het niet. Echt continu strak gespannen en krampen.
     
  4. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Nee in die hoedanigheid heb ik het niet gehad nee. Wel had ik vanaf de tp menstruatieachtige buikpijn en echt een minuut of 5 toen ik de avonds op de bank zat een felle steek.

    Spannend meid!
     

Deel Deze Pagina