krampen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rachetje, 5 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rachetje

    rachetje Lid

    10 jun 2014
    10
    0
    1
    Woonbegeleider, Cursist gewichtsconsulent
    Den Haag
    Ik vermoed dat ik rond de 28 September mijn eisprong had. Ik heb het deze maand niet getest, omdat mijn man de hele maand geklust hebben. We liepen dus hoe dan ook het moment niet mis.
    Nu had ik de 28e erg last van krampen (voornamelijk linker kant), wat ik eigenlijk iedere maand heb. Normaal gesproken heb ik een uurtje of misschien 2 last van deze krampen en daarna voel ik het tot een paar dagen voor mijn menstruatie geen kramp meer.
    Deze maand was het alleen iets anders en ik vraag me heel erg af wat het is. Ik heb de eerste paar dagen na mijn eisprong last van krampen (ook vooral links). Voornamelijk na het plassen of in de ochtend. Verder heb ik geen klachten gehad die ik niet kon verklaren.
    Nu (dpo 6-7) heb ik weer last van krampen (deze keer rechts). Misschien is het mijn mensturatie die eraan zit te komen. Toch vraag ik me heel erg af waarom ik zoveel kramp heb gehad na m'n eisprong Is het de bevruchting en nu innesteling? Is er iets mis mijn mijn baarmoeder?

    Wie weet wat dit allemaal betekend. Ik begin mezelf onderhand van alles in m'n hoofd te halen. :(
     
  2. merelfox

    merelfox Actief lid

    4 dec 2013
    445
    0
    0
    Het kan echt nog alle kanten op gaan. Ik heb ook elke ronde weer krampen na mijn ovulatie (ik zit op dit moment 2DPO en heb ook last van krampen).

    Ik had ook een soort regelmaat in die krampen en de laatste 2 rondes voelde het ook anders en heftiger dan normaal.

    Je zal, hoe vervelend het ook is (I KNOW! :) ) moeten wachten tot je NOD om zekerheid te krijgen. Hou andere symptomen goed in de gaten>

    Doe je aan tempen?
     
  3. lunap

    lunap Fanatiek lid

    15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Kan van alles zijn, heb soms wel krampen naar ovulatie een soms niet... Het is geduld hebben ben ik bang
     
  4. rachetje

    rachetje Lid

    10 jun 2014
    10
    0
    1
    Woonbegeleider, Cursist gewichtsconsulent
    Den Haag
    Tja, geduld heb ik niet om te wachten. Nu weet ik wel wat er aan de hand is. Ik kon me niet inhouden om te checken en heb dus een test gedaan. Binnen no-time had ik een 2e lijn.
    Gelijk naar de kruidvat gerend om een duidelijkere test te kopen en ook deze gaf aan dat ik zwanger was. :D
    Ik denk dus niet dat ik op 7DPO zit.

    Voor het eerst niet mezelf ervan overtuigd dat ik zwanger ben, maar allerlei rare dingen had. En tadaa!!
    Nu m'n man nog vertellen. Ik ben zo zenuwachtig! AND HAPPY!!!
     

Deel Deze Pagina