Hoi meiden, Ik ga nu naar week 10 van mn zwangerschap en ik merk dat mijn humeur er niet echt op vooruit gaat. Maar wat nu het rare is is dat ik eigenlijk alleen maar onaardig tegen mn eigen mannetje doe, verder kan ik van iedereen redelijk alles hebben. Ik snauw hem echt af om de kleinste dingetjes en hij irriteert me om de haverklap met dingen waarvan ik later denk, pff maak ik me daar druk om? Ik vind het echt heel vervelend, vooral voor hem, en af en toe ga ik dan ook nog eens twijfelen aan mijn relatie, wat natuurlijk helemaal nergens op slaat! Hij doet zo zijn best om het me naar de zin te maken en hij is zich ook helemaal aan het inleven om vader te worden, dus daar ligt het niet aan! Heeft iemand dit nog meer, dat je echt alleen maar boos wordt op je vriend? Ik weet echt niet wat ik ermee aan moet...gaat dit nog over in de zwangerschap? Liefs, Daphne
ik weet precies wat je bedoeld, en dan denk ik net als jij waar maak ik me druk om. heb ik een goed humeur, en dan komt die binnen is dat ineens omgedraaid. het zijn de hormonen, die kunnen je helemaal gek maken. ik zag van de week een meisje op straat vallen, en ze kwam verkeerd neer, dus mischien wat gebroken. ik haar moeder aangeboden of ik helpen kon, maar hoefde niet. dus toen ik later naar de auto liep, begon ik bijna te huilen, was helemaal van slag, vond het zo zielig voor dat kind. dat zijn dus echt de hormonen.
Nou, dan moet ik er maar eens een goed gesprek met hem over hebben! hihi. Wat jij als eerst schrijft had ik gisteren precies zo! Ik had de hele dag een perfect humeur! Helemaal blij, zelfs half het huis schoon gemaakt, maar toen hij binnen kwam ben ik met chagrijnig/geiiriteert meteen naar bed gegaan...
haha ja dat doet zwangerschap, het staat ook in alle boekjes, dus mischien moet die die eens gaan lezen. maar komt wel weer goed meis
Ja, dat geloof ik ook wel. Alleen ik baal er gewoon van dat het uitsluitend bij hem is! Misschien omdat hij zo dicht bij me staat, ik weet het niet. We gaan wel even babbelen! Bedankt voor je positieve steun! Liefs, Daphne
Waarschijnlijk heb je dat bij je vriend omdat hij gewoon de makkelijkste persoon is om aan te vallen. Heb ik ook wel eens hoor
Haha, ja daar heb je wel gelijk in! Hij maakt het me ook zo makkelijk! Maar als hij dan weer wat liefs doet als mijn buikje insmeren met olie of vragen of ik nog iets wil drinken of eten draai ik gelukkig vrij vaak weer bij. Hij moet het maar even slikken, komt wel weer goed.
Heb je het boekje: 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'? Hier staat namelijk voor de man beschreven hoe het zit met hormonen enzo en het is echt geweldige humor! Zo snapt je mannetje het waarschijnlijk ook meer.
Ja ik doe het ook.. en hij verdient het echt niet!! Hij begrijpt het gelukkig wel (voor zover mogelijk is althans) maar soms ben ik gewoon echt onmogelijk en onredelijk
ook ik ben niet super vriendelijk en heb een mega kort lontje op het moment ...ik doe echt wel mijn best hoor ...maar juist op eind van de dag als ik heel moe ben ...dan gaat dat me niet zo goed af
Ja, maar dat is ook het rare. Ik heb er tot voor kort helemaal geen last van gehad! Eigenlijk pas sinds deze week....maar ja, mijn zwangerschapsmisselijkheid is wat dat betreft ook later begonnen dan dat er gemiddeld voor staat! Wat zeggen je man/vriend er dan van? En wat heb jij tegen hem gezegd? Liefs, Daphne
Ik heb er ook last van en het gaat nog steeds niet over, het lijkt zelfs wel erger te worden naarmate ik langer zwanger ben.... Ik kan echt gemeen zijn en niet alleen tegen mijn vriend, maar ook tegen anderen....
In het boekje 'Help....' stond dat het na zo'n 3 maanden over was... Het heeft allemaal met je HCG te maken. Doordat het zo snel stijgt heb je allemaal vervelende 'bijwerkingen'. Na die 12 maanden verdwijnt het HCG weer en heb je er geen last meer van.
nou dit probleem heb ik ook. Ik had het zowieso in het begin van de zwangerschap maar ik betrap mezelf nu dat ik hem voortdurend tegen zit te werken. Maar hij bllijft lief voor me ik ben bang dat het strax uit de hand loopt(zal vast niet gebeuren. Maar strax heeft hij er zo genoeg van dat hij weggaat denk ik dan. ik wordt er gek van om de gekste dingen. Hij komt bijvoorbeeld mij zomaar een kusje geven en ik zit net lekker op de bank en de kleine druk te trappelen duw ik hem weg en zeg toe nou. terwijl hij niks verkeerds deed. ik vind dit zo erg he dat ik zo doe het komt ook zomaar uit het niets ik lig soms wel te huilen hoor van mijn eigen gedrag. hij blijft lief voor me gaf me zelfs een cadeautje grote cadeau.(MOEDERFIETS) omdat ik geslaagd ben en moeder wordt hehehe. dan voel ik me zo schuldig maar ik kan er niks aan doen het floept er gewoon uit. :x maar goed hij kan nu veel van mij hebben gelukkig maar hij zit er soms wel mee en vraagt mij of ik nog verder met hem wil want hij houd veel van mij en wilt mij niet kwijt, ik geef hem echt negatieve aandacht soms. maar ook wel dagen of tijden dat ik lief voor hem ben hoor. heeeellppppppp liefs loesmari
mijn mannetje begrijpt dat ook niet helemaal ....net als gisteren , zei ik lekker als de kids op bed liggen dan kijk ik er naar uit om heerlijk samen met je te zijn .....een half uur nadien ...stoot ik hem af , en zeg nah ga maar weg ik voel me rot ..ik verzin er dan vanalles bij ...en eindigt dus in een huilbui ..pfff ...hij is echt heel lief voor me ...maar hij houd dat niet altijd vol met zo`n bui van mij ...maar who`s to blame
Ik probeer er nu wel wat meer op te letten, heb hem er inmiddels ook voor gewaarschuwd dat ik fel uit de hoek kan komen. Daar neemt hij gelukkig genoegen mee, maar ik vraag me af hoe lang! haha Hij is nog steeds lief, af en toe zegt ie dan wel doe eens niet zo nukkig tegen mij! Maar dan gaat hij al gauw lachen en ik ook. Met grapjes redden we het wel!
Herkenning. Ben nu 28 weken, maar kan er nog steeds wat van Verwachting was dat ik een enorm moeilijk secreet zou worden, maar dat valt gelukkig wel mee. Ben alleen wat zwaarder op de hand geworden... Kan het niet hebben, als ik bv. zeg hmm heb maagzuuur, heeft hij het ook Zo nog meer van die kwaaltjes...die hij ook heeft, nooit kan het eens gewoon met de zwangerschap te maken hebben. Wij zijn bezig met verhuizing, en in onze zaak is het wat rommelig met personeel etc etc. Hij wil dat ik rust houd en me niet overal mee bemoei maar ik denk zelf dat anders niks geregeld wordt. Wil ik een kastje naar beneden sjouwen, mag dat niet, dus moet dan wachten tot hij het naar beneden sjouwt, als het dan na 1 dag nog boven staat, kan ik panieken alsof de wereld vergaat. Hij kan er wel tegen, hij laat me maar Blerren...maar pikt niet alles en gelijk heeft hij (hij leest nooit het forum) dus kan dat nu wel zeggen gr. cassandra