met 19,5 weken werd aan de hand van de echo foto aan ons verteld dat we een jongen zouden krijgen. Maar hoe langer ik naar de foto kijk hoe minder zeker ik er van ben..... zouden jullie eens willen kijken? Ik zie natuurlijk wel een "aanhangseltje", maar ik kan dat met de billen niet helemaal plaatsen...... foto staat in mijn album![/img]
Hey hallo ! Ik kan het helemaal niet zo goed zien eerlijk gezegd Heb je erna geen echo meer gehad dan ? Je zou er nog eentje kunnen laten maken ? Ik moet woensdag, ze gaan een poging wagen om het geslacht te kunnen zien, echo van een half uurtje dus hmm.. Hopen dat het kindje goed ligt en dat hij / zij mee wil werken hihihi -x-x-x-x-
Kiekeboe, Volgens mij ook een jongen hoor. Die twee grote bollen eronder zijn m.i de billetjes en de twee kleine bolletjes zijn de balletjes. Het aanhangel tussen de twee kleine bolletjes is het piemeltje Gefeliciteerd!
Ik kan er niet veel uit opmaken. Zie wel een uitsteekseltje, maar dacht eerst dat dat de neus was haha! Ik ben geen expert, weet het niet. Bij mij staat ook een foto van een jongetje in mijn album (met 26 weken gemaakt) en ook een die op een meisje lijkt maar toch echt een jongetje is (met 18 weken gemaakt)
ik vind het zelf ook een lastige foto.... maar ik ga er maar vanuit dat de echoscopiste weet wat ze gezien heeft. Zij en haar collega waren er in ieder geval helemaal van overtuigd dat dit een jongen zou worden. nog 4 weekjes en dan zullen we weten of ze gelijk hebben!
ben net op controle bij de VK geweest, en ze zei aan het de snelheid van de hartslag te kunnen horen dat dit wel eens een jongetje zou kunnen worden. Ik vertelde haar dat uit de echo hetzelfde gebleken was. Ben blij dat ik nu weer ietsjes meer zekerheid heb! Ben echt heeeel benieuwd!
Ik weet alleen dat je bij een meisje 2 streepjes ziet tussen de beentjes.. Dus ik denk wel dat het indd een jongetje is!