Krijgen we echt een jongen? (echo foto)

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Migga, 4 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Migga

    Migga Fanatiek lid

    12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    met 19,5 weken werd aan de hand van de echo foto aan ons verteld dat we een jongen zouden krijgen. Maar hoe langer ik naar de foto kijk hoe minder zeker ik er van ben..... zouden jullie eens willen kijken? Ik zie natuurlijk wel een "aanhangseltje", maar ik kan dat met de billen niet helemaal plaatsen......

    foto staat in mijn album![/img]
     
  2. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hey hallo !

    Ik kan het helemaal niet zo goed zien eerlijk gezegd :D
    Heb je erna geen echo meer gehad dan ?
    Je zou er nog eentje kunnen laten maken ? :)

    Ik moet woensdag, ze gaan een poging wagen om het geslacht te kunnen zien, echo van een half uurtje dus hmm.. Hopen dat het kindje goed ligt en dat hij / zij mee wil werken hihihi

    -x-x-x-x-
     
  3. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Duidelijk een jongen :D
     
  4. cam

    cam Bekend lid

    17 dec 2006
    572
    0
    0
    Kiekeboe,

    Volgens mij ook een jongen hoor. Die twee grote bollen eronder zijn m.i de billetjes en de twee kleine bolletjes zijn de balletjes. Het aanhangel tussen de twee kleine bolletjes is het piemeltje

    Gefeliciteerd!
     
  5. fioon

    fioon Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik kan er niet veel uit opmaken. Zie wel een uitsteekseltje, maar dacht eerst dat dat de neus was haha! :)

    Ik ben geen expert, weet het niet. Bij mij staat ook een foto van een jongetje in mijn album (met 26 weken gemaakt) en ook een die op een meisje lijkt maar toch echt een jongetje is (met 18 weken gemaakt)
     
  6. Migga

    Migga Fanatiek lid

    12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    ik vind het zelf ook een lastige foto.... maar ik ga er maar vanuit dat de echoscopiste weet wat ze gezien heeft. Zij en haar collega waren er in ieder geval helemaal van overtuigd dat dit een jongen zou worden. nog 4 weekjes en dan zullen we weten of ze gelijk hebben!
     
  7. Niet meer actief

    bij mij zag men dit,
    [​IMG], is toch wat duidelijker, bij jou zie ik het niet zo goed...
     
  8. Ramona82

    Ramona82 Fanatiek lid

    9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    in mijn album staat ook zo'n wazige foto maar het is toch echt een mannetje :D
    groetjes van Ramona
     
  9. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Duidelijk een mannetje ;)
     
  10. Migga

    Migga Fanatiek lid

    12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    ben net op controle bij de VK geweest, en ze zei aan het de snelheid van de hartslag te kunnen horen dat dit wel eens een jongetje zou kunnen worden. Ik vertelde haar dat uit de echo hetzelfde gebleken was. Ben blij dat ik nu weer ietsjes meer zekerheid heb! Ben echt heeeel benieuwd!
     
  11. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    ik kan er eerlijk gezegd ook niet zoveel van maken.
    Die van ons zag er zo uit:
    [​IMG]
     
  12. mamaliciouss

    6 jul 2007
    49
    0
    0
    Werkeloos
    Emmeloord
    Ik weet alleen dat je bij een meisje 2 streepjes ziet tussen de beentjes.. Dus ik denk wel dat het indd een jongetje is!
     

Deel Deze Pagina