Kruidvat 2v5 reageert op eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door engel1234, 12 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engel1234

    engel1234 Lid

    5 apr 2019
    63
    46
    18
    Vrouw
    Beste mensen,
    Een week geleden (zondagavond) heb ik een zwangerschapstest gedaan. In augustus heb ik een vroege miskraam gehad, na een paar weken pas ongesteld geworden, dus ik heb nu één menstruatie gehad sindsdien. Omdat mijn lichaam blijkbaar een beetje in de war was, en ik nu dacht weer dingen te voelen, heb ik een test gedaan. Die was vrij duidelijk positief. Vlak daarvoor en vlakdaarna spierwitte testen. Ik denk persoonlijk niet dat ik zwanger ben (weet ik eigenlijk zeker vanwege die andere negatieve testen, ook een aantal dagen na deze positieve test), maar kan het zijn dat de test op mijn eisprong heeft gereageerd?

    Ik temperatuur niet en doe ook geen ovulatie-testen dus ik snap dat het gissen blijft. Ik las wel dat dit met Kruidvattesten in het verleden vaker is gebeurd, maar vroeg me af of dat tegenwoordig ook nog zo is? Deze testen blijven bij mij verder altijd echt spierwit als er niks is! (Het streepje was overigens echt roze, niet grijs, en ook niet echt een tuurstreep als je het mij vraagt).
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik heb wel eens gehoord dat zwangerschapstesten ook op LH reageren. Weet alleen niet of het streepje dan ook zo duidelijk wordt.
     
  3. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.361
    113
    Ik heb een streepje zo duidelijk als deze gehad op een kruidvat test. Achteraf gezien reageerde deze op mijn ovulatie.

    Dit was echter twee jaar geleden, dus of het nu nog steeds voorkomt weet ik niet..
     
  4. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb dat ook gehad afgelopen maand. Ook na miskraam dus (dat was zeker gaan hcg restjes omdat die was geprikt) maar dus ja hij sloeg net als bij jou zo positief op vrijdag drie weken terug. Ik had tussentijdsebloeding en echo gehad en omdat het was onduidelijk wat het is zeiden ze doe eens test. Die was dus positief maar blijkbaar LH pik maar ik twijfel nu want als ik zo uitreken. Positieve test vrijdag, dus het ei zou komende 2 dagen zijn. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld: het is dus dan nu ook als ik ruim uitreken na de positieve zw test, 17-18 DPO.
    Ik heb een mega lange cyclus nu 38 dagen, heel gek! Ervoor ongi na bevalling 33 dagen. Ovulatie was er zeker maar ook tussentijdsebloeding van 2 weken die misschien denk ik nu toch ongesteldheid was. Geen idee!
    maar ja ik heb dus ook dat gehad afgelopen maans
     
  5. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Dit is wel heel duidelijk , misschien even de predictor halen dan heb je wel duidelijkheid.
    Ik heb een keer eerder iemand hier mee gemaakt die ook zo duidelijke streep had maar alle andere testen negatief en ze was niet zwanger ..
    hopelijk voor jou een betere uitkomst !
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Hij kan wel reageren op je lh, maar heb ze nog niet zo duidelijk gezien.
    Stond dit er wel binnen afleestijd? De test is op de foto namelijk erg opgedroogd ;)
     
  7. engel1234

    engel1234 Lid

    5 apr 2019
    63
    46
    18
    Vrouw
    Vreemd he? Op deze foto is hij ook absoluut opgedroogd ja. Maar op alle andere kruidvattesten die ik ooit heb gedaan (en dat zijn er veel haha), heb ik dit echt nooit gehad. Hele lichte streepjes wel na een tijdje, maar niet dit!

    Ja ik heb naderhand andere testen gedaan maar alles negatief. Dus het duidt zeker niet op een zwangerschap (maar is deze maand nog wel mogelijk want als deze test mijn eisprong aanduidde dan is volgende week maandag mijn NOD)
     
  8. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Jemig, meen je niet:eek: lekker dan
     
    Sado vindt dit leuk.
  9. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.983
    1.638
    113
  10. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Maar kwam hij wel binnen de 10 minuten dan? Of pas ver daarna??

    Niet elke test droogt hetzelfde op namelijk ;)
     

Deel Deze Pagina