Kruidvat 2v5 voorgedrukt streepje of positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lovieyou, Sep 7, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

Sep 3, 2021
    1,137
    884
    113
    Female
    Ja jammer! Maar goed, dit was voor ons niet eens officieel ronde 1. Het zingen voor de kerk uit ging mis. We hebben nu wel besloten om er voor te gaan, we vonden het allebei wel heel leuk als het zo zou zijn.

Het is wel echt vreemd dat drupje bloedverlies vanochtend. Ik gebruik al jaren geen anti conceptie meer en ik ken mijn cyclus heel goed. Dit heb ik nog nooit gehad. Het was echt 1 druppel rood en nu is het weer gestopt. Normaal begint mijn menstruatie met eerst een dag bruinverlies en zijn de pijnlijke borsten meteen weg. Heel vreemd, maar de test liegt er niet om natuurlijk.

2. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2013
    1,333
    587
    113
    Wat fijn dat jullie dat besloten hebben. Kan het nog zijn dat je urine niet geconcentreerd genoeg was? Je kan voor de zekerheid vanmiddag nog een test doen, en dan min 2 uur van tevoren niet meer plassen en niet drinken. Als ie dan ook negatief is weet je iig zeker dat het voorbij is. 1 drupje bloed is idd wel heel gek! Want je hebt nu dus niks meer?

3. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

Sep 3, 2021
    1,137
    884
    113
    Female
    Mijn man zei hetzelfde, dus heb niks gedronken en net nog een keer getest. Weer licht positief, maar lichter dan gister.. dus dat beloofd sowieso niet veel goeds. Ik wacht gewoon de menstruatie af en de volgende keer test ik niet zo vroeg meer (dat zeg ik nu :p)

4. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

Sep 3, 2021
    1,137
    884
    113
    Female
    @Bee1986 sorry was nog vergeten te antwoorden op jouw vraag. Nee, echt 1 drupje bloed en daarna niks meer. Heel gek!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,009
    15,625
    113
    Nabij Utrecht
    Ben je zeker van je eisprong dmv tempen??
    Want het zou ook kunnen dat ze op je lh piek hebben gereageerd en die druppel een ovulatiebloeding was.

Lovieyou likes this.
  6. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

Sep 3, 2021
    1,137
    884
    113
    Female
    Nee helemaal niet, wij waren niet bezig met zwanger worden. Ik heb wel een hele regelmatige cyclus al vanaf 2 maanden na de bevalling, dus zo'n ander half jaar nu. Ik zou de 14e mijn menstruatie moeten krijgen. Zou wel heel kort op elkaar zijn dan!

7. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

Sep 3, 2021
    1,137
    884
    113
    Female
    De test vanochtend was hartstikke wit. Dus nu op naar de echte ronde 1 ;) en de volgende keer niet meer zo vroeg testen haha.

Share This Page