Kruidvat Baby & Mamma Geschenkendoos.

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Anne, 21 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne

    Anne Nieuw lid

    21 feb 2005
    3
    0
    0
    systeembeheerder
    Nieuwerkerk aan den IJssel
    Kruidvat Baby & Mamma Geschenkendoos.

    Gefeliciteerd! Jij bent bijna mamma! Dit is zonder twijfel één van de mooiste gebeurtenissen in een vrouwenleven! En om dit te vieren heeft Kruidvat de Kruidvat Baby & Mamma Geschenkendoos samengesteld. Een feestelijk pakket, vol informatie, kortingsbonnen en proefverpakkingen van Kruidvat huismerk en andere bekende merken. Speciaal voor jou en je baby, om gratis uit te proberen!

    Klik hier om de de baby & mamma geschenkendoos aan te vragen.

    Anne
     
  2. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hallo, wie heeft deze doos al opgehaald, en wanneer kreeg je daar bericht van??
    Ik moet nog ong. 7weekjes maar heb nog niks gehoord???
    groetjes
     
  3. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik moet nog ruim 2 wk en heb ook niks gehoord! Stomme doos ;)
    Ik reken dr al niet meer op. Ik heb me nog een keer geprobeerd aan te melden, maar dat kon niet. Nou,dan niet :rolleyes:
     
  4. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    ik heb hem net 3weekjes ze zijn erg laat normaal krijg je hem in de 7de maand
    je krijgt er een mailtje van
    let wel op niet elke winkel heeft ze opvoorraad daar ben ik ook achter gekomen
     
  5. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik heb een mailtje gestuurd, en kreeg een excuses mailtje terug met een code en nu mag ik met dat afgedrukte mailtje alsnog de doos ophalen!!
    Mirna als ik jou was deed ik dat ook even, krijg je vast ook een excuus en een code, dan heb je de doos alsnog.
    Ik zal je wel een pbtje sturen met t mail adres!
    groetjes!
     
  6. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    goed van je stien ik heb ze geprobeert temailen met een vraag en ik kreeg niks tehoren wel fijn dat je de doos kan ophalen
     
  7. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    hihi, ja de aanhouder wint! ;)
     
  8. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Lief van je bedankt! ;)
     
  9. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Haha, toen ik bijna 2 jaar geleden de doos haalde (sorry, liet halen door mijn man) waarschuwde het meisje in de winkel dat de maat van de doos niets zegt over de inhoud. Dat was toen niets teveel gezegd: er zat een speentje in en 1 proefluier. en nog wat foldertjes...

    een maandje geleden toen mijn zus hem haalde zat er gelukkig wat meer in. Maar 2 jaar geleden had ik echt een blij gemaakt met een dooie mus gevoel.

    Groetjes van Kiki
     
  10. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Dat had ik met de Prenatal-doos. Ik had nl. al een Etos-doos en die vond ik heel leuk. Toen viel de Prenatal-doos wat tegen. Dus ik ben eigenlijk heel benieuwd en houd overal rekening mee :)
     
  11. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik vond eigenlijk zowel de Etos doos alswel de Prenatal doos erg leuk, je krijgt t immers en alles is dan toch mooi meegenomen??
    Wat betreft de Kruidvat doos, die ga ik dus vanmiddag even ophalen... ben benieuwd!
     
  12. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi allemaal

    Ik heb ook nog niks gehoort van de doos bij kruitvat .

    groetjes yvonne
     
  13. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Yvonne, ik zou nog even afwachten, en ook gewoon een mailtje sturen als t te lang duurt, heb je al een pbtje gestuurd met t mailadres.

    Ik heb de doos net dus opgehaald, best wel leuk!

    Er zitten een aantal folders en een Baby & Mama Magazine in, maar ook een speentje(dental model)een probeerverpakking Kruidvat luierzakjes, een proefmonster Kruidvat meegroei luiers, potje voeding van Danone vanaf 4mnd, Avent Naturally flesje,Nuby warmtegevoelig lepeltje (verkleurt bij te hete voeding) proefflesje Natusan Softwash voor baby's,
    Friso bewaarblik met deksel met 2 probeerzakjes opvolgmelk van Friso..

    Weer mooi meegenomen vind ik zelf, dus de moeite waard om even een mailtje over op te sturen!
    ;)
     
  14. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi sientje

    Dat is zeker de moeite waard .
    ik had kruitvat ook al een mailtje gestuurt , maar ik heb nog niks gehoord .

    groetjes yvonne
     
  15. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    kruidvat heeft een achterstand
    dat kreeg ik te horen
    waarschijnlijk krijg ik pas bericht om hem op te halen als ik al bevallen ben
    dus ze zijn er mee bezig

    hopelijk hebben jullie er iets aan

    gr debbie
     
  16. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi allemaal

    Ik kreeg net een mailtje terug . met het bericht dat ze achter stand hebben en dat je het afhaalbewijs waarschijnlijk in de 9 de maand krijgt .
    ipv in de 7 de maand .

    groetjes yvonne
     
  17. nathalie

    nathalie Lid

    27 jun 2005
    25
    0
    0
    gelderland
    hoi hoi ook ik ben wachtende, zou wel graag willen weten waar jullie die mail naar toe hebben gestuurd, heb wel gehoord dat de doos heel leuk is maar ja daar hebben we niets aan als we hem niet hebben hahahahaha :D
     
  18. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Nou moe, vandaag kregen we van Kruidvat : DE BON in de bus. We konden de doos ophalen :) :) :)
    Ach ja, beter laat dan nooit he? ;)
    Hij was wel leuk, dr zat een difrax-speentje in, een avent-fles, proef friso-voeding met bus, klein afvalzakje voor een luier, proefflesje natusan wasspul en een paar foldertjes.
     
  19. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi mirna

    Nou gelukkig heb je hem nu en het zijn toch leuke spulletjes die erin zitten . als ik het zo hoor .

    groetjes yvonne
     
  20. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Oeps :oops: , ik heb t mailadres gedeleted...misschien heeft een van de andere dames m nog???
     

Deel Deze Pagina