kruidvat comfort en difrax fles, welke speen?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door butterfly1984, 5 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

    butterfly1984 Niet meer actief

    wij gebruiken sinds gister de kruidvat comfort op advies van het cb ivm spugen van onze dochter.
    nu hebben we een difrax s-fles met de s-speen, maar nu drinkt ze niet meer alle flessen leeg, dus misschien gaat het wat te moeilijk.
    mijn vraag is welke speen gebruiken jullie hiervoor?

    En voor wie de comfort ook gebruikt, helpt het bij jullie kindje?

    (wij hadden eerst jbpm maar daar raakte ze giga van aan de diaree, dat we per direct ermee moesten stoppen)
     
  2. mixedbeeb

    mixedbeeb Actief lid

    25 mrt 2009
    356
    0
    0
    Ik denk dat Kruidvat comfort net zoiets is als Omneo van Nutrilon (wat wij gebruiken). Wij gebruiken nu de M speen van difrax, dit gaat super.
     
  3. Wendy30380

    Wendy30380 Fanatiek lid

    27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Wij gebruiken de Comfort van Friso met de M speen van Difrax. Met de S deed hij ruim een half uur over een fles. Meestal liet hij toen nog een restje staan. Met de M speen heeft hij 'm vaak al wel in 10 minuten helemaal leeg. Soms heeft hij nog wat zuigbehoefte daarna. Moet zeggen dat het met de dag beter gaat. Hij blijft ook wat spugen ondanks de Comfort. Er is mij verteld dat als hij daar zelf geen last van heeft en goed groeit dat het dan niet zo erg is, alleen lastig (wasmachine draait overuren :D).
     
  4. butterfly1984

    butterfly1984 Niet meer actief

    Bedankt voor jullie antwoorden.
    Melissa krijgt nu dus nog de s-speen, maar heb ook al de m geprobeerd, maar lijkt me eigenlijk wat te snel gaan.
    bij de S, laat ze idd staan.
    moelijke keuze dus!
     
  5. Ireen

    Ireen Fanatiek lid

    8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    gaatje van de S ietsje groter maken?
    Soms hebben ze ook gewoon genoeg... als ze langzaamdrinken geeft t maagje aan dat ze vol zitten.
     
  6. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik gebruik AR van nutrilon. En ik gebruik de 3 standen speen van difrax. Op standje 1. Als het laatste beetje te dik is zet ik hem op standje 2 of 3.
     

Deel Deze Pagina