Kruidvat early 2x negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Saren, 22 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saren

    Saren Actief lid

    7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

    Ik heb nu week last van zwangerschapssymptomen wat begon met pijnlijke en opgezette borsten. Daarna bijna alles wel voorbij zien komen:
    Misselijk
    Warm en branderig gevoel onderbuik
    Krampen
    Obstipatie
    Lage rugpijn
    Vaker plassen
    Hoofdpijn

    We waren niet bezig om zwanger te worden maar ik heb wel sterk het gevoel dat ik zwanger ben. Afgelopen dinsdag negatief getest met Kruidvat early, toen dacht oké ik ben dus niet zwanger maar mijn klachten bleven. Vandaag weer negatief getest met Kruidvat early. Afgelopen dinsdag was mijn NOD en ik ben niet ongesteld geworden. Ik had alleen een paar dagen (zondag t/m dinsdag) bruin bloedverlies maar minder dan een normale menstruatie. Ook vandaag had ik iets bruin bloed verlies. Wat denken jullie? Want ik weet niet meer wat ik moet denken.

    Groetjes Saren
     
  2. Cupcake01

    Cupcake01 Fanatiek lid

    8 feb 2016
    2.942
    1.309
    113
    Vrouw
    De Kruidvat early is met een + daar zijn niet hele positieve verhalen over. Je hoeft ook voor je nod niet perse positief te testen dat kan ook makkelijk daarna. Als dinsdag je nod was had je vandaag wel een streepje moeten zien tenzij de innesteling (ja toch dames?:o:) later is.
    Anders een wat gevoeliger testje doen zoals de predictor.
     
  3. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Hoe zeker ben je van je eisprong?
    ik lees dat jullie er niet mee bezig waren dus veronderstel dat je ook niet zeker bent van je ovulatie?
     
  4. Saren

    Saren Actief lid

    7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben niet zeker van mijn eisprong nee. Als ik uit ga van mijn laatste menstruatie dan zou mijn eisprong 5 januari zijn geweest en laten we nou net op die dag intiem zijn geweest .
     
  5. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.894
    2.396
    113
    Vrouw
    Maar als je ook al zo veel kwaaltjes zou hebben, zou je echt goed positief moeten testen..
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.004
    113
    Nabij Utrecht
    Ben je altijd stipt op tijd ongesteld, maw heb je een regelmatige cyclus?

    Het lijkt er op dat jouw cyclus afwijkend is deze keer.
    De klachten die je hebt komen dus niet van een zwangerschap, want anders had nu al knallend moeten testen (als je al ruim een week deze klachten hebt).

    Ik zeg dus dat deze klachten door het progesteron komen en je ei dus pas vlak voor de klachten begonnen is gesprongen.
    Dan zou je dus nog niet overtijd zijn :)

    Zondag tm dinsdag bruin verlies duidt ws op een eisprongbloeding, die dus de vrijdag/zaterdag daarvoor was.

    Ik vermoed dat je nu op 8-9 dpo zit en je nod nog moet komen.
     
  7. Saren

    Saren Actief lid

    7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    ja ik heb een heel regelmatige cyclus.
    Ik had vanmorgen geen symptomen meer in de loop van de dag komen ze toch opzetten. Het begon met hoofdpijn, daarna een felle steek in mijn onderbuik, wat daarna beurs bleef voelen. Mijn borsten spelen weer op. Ook mijn buik is al iets gegroeid en mijn gewicht iets toegenomen. Ik vind het echt zo raar...

    Ik ga morgenvroeg testen met de clear blue digital en anders maandag bloed prikken bij de huisarts.
     
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.004
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vermoed dat je eisprong dus veel later was dan je dacht en zoals ik al zei, je nog niet op en voorbij je nod zit.
    Als de thuistest maandag weer negstief is, zal de bloedtest bij de huisarts dat hoogstwaarschijnlijk ook zijn.
     
  9. Saren

    Saren Actief lid

    7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ook vanmorgen negatief getest met de clearblue digital. Ik snap helemaal niets meer van mijn lijf. Waar komen dan alle symptomen vandaan?
    Gelukkig morgen bloedonderzoek bij de huisarts.
     
  10. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.004
    113
    Nabij Utrecht
    Zoals ik al aangaf, die komen van progesteron, niet van hcg.
     
    noukie 1992 vindt dit leuk.
  11. Saren

    Saren Actief lid

    7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    En hoe lang duurt het dan dat de symptomen weer minder worden of verdwijnen?
     
  12. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.004
    113
    Nabij Utrecht
    Zodra je ongesteld wordt :)
     
  13. Saren

    Saren Actief lid

    7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Zoals voorspeld was ook de bloedtest negatief. Vanmorgen bij de huisarts geweest. Zij denkt dat mijn klachten veroorzaakt worden door mijn darmen... ik heb zelf mijn twijfels daarover maar goed
     
  14. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.004
    113
    Nabij Utrecht
    Ik duim dat je snel duidelijkheid hebt
     
  15. Saren

    Saren Actief lid

    7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel
    Als mijn klachten niet over gaan dan krijg ik een verwijzing voor de gynaecoloog.
     

Deel Deze Pagina