Kruidvat flesvoeding of nutrilon of andere merk?

Discussie in 'Voeding' gestart door twee, 11 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Hoi dames, ik ga flesvoeding geven strax . Ik was benieuwd of ik ook een huismerk kan geven of is alleen de a merken de beste voeding?
    Want over kruidvat zie ik ook positieve verhalen. En ik was laatst bij de albert heijn en hun hebben ook een eigen merk .
    Welke zal ik geven?
     
  2. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.439
    938
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Hoi hoi
    Je kan zeker een eigen huismerk geven daar is niks mee. Alle flesvoeding wat te koop is in NL moet aan strenge eisen voldoen dus geen enkele is op voorhand slecht. Een baby groeit echt niet slechter of wordt ziek van een bepaald merk flesvoeding. Voor nutrilon bijvoorbeeld betaal je gewoon voor het merk. Zo simpel is het gewoon. Toen ik van borstvoeding naar flesvoeding ging heb ik voor Hero gekozen. Stuk minder prijziger en altijd op voorraad bij de meeste supermarkten.
     
  3. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.037
    3.120
    113
    Wij hebben de eerste altijd nutrilon gegeven. De 2e hebben we gekozen om voor een huismerk te gaan van de winkel die het meest dichtbij én de meest uitgebreide openingstijden hanteert (dat kwam neer op jumbo vs kruidvat en kozen door de openingstijden voor de jumbo).
     
  4. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.439
    2.875
    113
    Huismerk is inderdaad even goed als een duurder merk. Het enige voordeel wat bijvoorbeeld nutrilon heeft is dat het vrijwel overal te koop is. Maar daarnaast als je kindje gewoon standaard voeding krijgt, is het ook niet erg om van merk te wisselen. Alleen de smaak zal wat anders zijn. Maar dat is niet erg, want borstvoeding smaakt ook niet altijd hetzelfde.
     
    Zoe123 vindt dit leuk.
  5. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    De oudste heb ik lang nutrilon gegeven tot ik besefte dat het onzin was het dubbele uit te geven. We hebben toen Kruidvat gegeven.
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  6. Neskio

    Neskio Fanatiek lid

    5 mrt 2017
    2.992
    2.473
    113
    Vrouw
    NB
    Wij hebben geïnformeerd wat ze op het kinderdagverblijf gebruikten. Dat was hero vandaar dat we dat ook zijn gaan gebruiken. Dan kregen ze in iedergeval hetzelfde thuis en op kdv.
     
  7. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Gewone hero, de gewone. De nutrasense geeft klontjes. Van kruidvat ging ze meer spugen en vaker spuitluiers.

    Bij een eventuele tweede ga ik wel biologische flesvoeding geven.
     
  8. khloe877

    khloe877 Fanatiek lid

    18 nov 2013
    1.453
    565
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Wij hadde hero bij onze zoon en nu bij onze dochter gaan we ook hero gebruiken.
    Meeste supermarkten hebben het, en kwa prijs is het ook nog te doen.
     
  9. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Ik geef mijn dochtertje de biologische flesvoeding van Albert Heijn.
     
  10. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ik geef Hero, begonnen met de normale maar overgestapt naar comfort vanwege krampjes. Ze doet het er goed op. Hero is net iets goedkoper dan nutrilon en meerdere mensen in mijn omgeving waren tevreden dus vandaar dat ik hiervoor ben gegaan. Verder maakt het weinig uit welk merk je geeft denk ik. Zitten zulke strenge kwaliteitseisen aan dat ook eigen merk prima is.
     
  11. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.910
    1.188
    113
    Nederland
    Bij de eerste gewoon Kruidvat gegeven en bij de jongste Hero. Hero is wel een paar euro duurder dan Kruidvat, maar overal te koop en dat vond ik wel makkelijk, aangezien ik niet wekelijks bij de Kruidvat kom en het online altijd vaak uitverkocht was.
     
  12. Ting86

    Ting86 Fanatiek lid

    4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Zoon heeft Nutrilon Omneo gehad, dat was het enige wat hielp bij hem. Pas na 6 maanden over op standaard van Kruidvat.
    Dochter eerste 6 maanden Hero Nutrasense (gaf hier geen klontjes) en nu nog steeds de Etos huismerk met melkvet.
    2 tevreden kindjes!
     

Deel Deze Pagina