Kruidvat test na half uur toch positief lijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door assiahannouf, 11 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. assiahannouf

    2 okt 2005
    79
    1
    8
    ambtenaar
    den haag
    Ik heb toenet een test gedaan van de Kruidvat die van 2 voor 5 en na een half uur kijken was die 2e lijntje er. binnen die 5 min was die lijn er niet. Dus echt na een half uur. is dit een indrooglijn. of kan het toch wel een positieve test zijn.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. assiahannouf

    2 okt 2005
    79
    1
    8
    ambtenaar
    den haag
    Moet er wel bij zeggen dat ik echt wat licht misselijk ben en ook erg moe. Mijn buik is erg opgezet. Krampen in mijn baarmoeder. En mijn borsten zijn ook erg gevoelig en voller.
     
  3. Aanoniemous

    Aanoniemous Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.546
    962
    113
    Vrouw
    Hij is erg duidelijk voot een indroog. Maar na half uur is niet meer betrouwbaar en ook de testen geven vaker valse uitslag
     
  4. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Na een half uur is niet meer betrouwbaar en de kvk wil nog wel eens vals positief geven. Ik zou over 2 dagen nog eens testen.
     
  5. Lana1986

    Lana1986 Fanatiek lid

    2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Hmm, voor een indroger is deze wel erg duidelijk. Heb je nog een test? Zou anders morgenochtend weer testen (of straks :p)

    Edit: ik heb overigens nog nooit zulke streepjes gehad na de afleestijd. Als ik niet zwanger was waren deze testen echt Omo wit. Zelfs na een dag. Maar goed, ik ben alweer even uit de testen en momenteel schijnen de kv testen niet best te zijn.
     
  6. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.842
    16.877
    113
    Vrouw
    Gewoon een nieuw testje doen
     
  7. xMandykus

    xMandykus Lid

    7 apr 2019
    97
    30
    18
    Vrouw
    Ik heb bijna nog nooit indroogstrepen gehad, vooral bij de kv testen niet. Mijn test begon ook. Zou over 1 of 2 dagen weer testen met ochtendurine.
     
  8. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik vind het een lelijke test. Hij is aan de hele rechter kant wat gekleurd. Zeker even opnieuw testen. Als er na 5 minuten niks staat zou er niet na een half uur ineens zo’n duidelijke streep moeten staan. Dus denk dat deze wel negatief is.
     

Deel Deze Pagina