hallo iedereen, ik vroeg me af of er meiden zijn die voor hun nod positief hebben getest met de kruidvat 2 voor 5 zwangerschapstesten. ik wil graag morgenvroeg testen maar wil ook niet hebben dat het vakje dan wit blijft omdat ik gewoon te vroeg test. bij mijn dochter teste ik 3 dagen voor nod positief met de mat care testen.
kun je eens probren meid....vee testen hiermee voor nod positief. Tja ik pas na 9 dagen overtijd maar dat is dan omdat mijn ei veel later was....als jij weet wanneer je ei was kun je mischien al eens proberen....
ik had 4 dagen voor nod al een pos test! en er zijn zoveel goede berichten over de kv 2 voor 5. dus ik zou een testje wagen! ben benieuwd! ik hoop het voor je
Voor het geld hoef je het in elk geval niet te laten. Voor je gemoedsrust misschien wel. Succes hoor!
hey meiden ik heb daarstrax getest maar de controlestreep stond volgens mij echt heel dicht tegen de C en helemaal in het hoekje van de T kwam een begin van een rode streep maar niet helemaal. stom zeg, nu sta ik nog niet verder
Spannend Grace, vertel...heb je symptomen? Ik hoop erg voor je dat het deze keer gelukt is! We horen het morgen wel! Succes, Charlie
Ik vroeg het me ook al af, wilde vanochtend eigenlijk ook al gaan testen. Heb me ingehouden en heb toch maar mijn plasje doorgespoeld. Denk nl niet dat ik zwanger ben en dat wil ik nog niet weten. Spannend Grace ... hopen morgen op 2 vette strepen
Hoi Grace20, Wat spannend zeg! Heb je al getest? Ik heb nu ook voor het eerst kv 2v5 gekocht. Deze week is mijn NOD dag rond de7e en 8e. Nou meid ik hoop voor je dat je een posi test heb vanmorgen! Laat je het weten? Grtjs ShyGirl
Toch wel veel meiden die hier voor de nod al positief testen met kruitvat 2 voor 5. Hebben jullie getest met de eerste ochtendurine?
mmm dan zijn de streepjes gewoon niet op de juiste plek maar als ze roze zijn is het positief meid.... Heb je og getest? Vast wel hgahahaha
hallo ik heb 1 dag voor NOD getest met kruidvat 2 voor 5, toen gelijk een duidelijke streep te zien. Veel eerder voor NOD testen heeft vaak niet heel veel zin, Je krijgt vaak hele vage streepjes en de kans dat je een vroege miskraam krijgt is groot. Er wordt dan vaak gezegd dat de test vals positief teste. Dit is vaak niet het geval heb ik nog nooit gehad met de kruidvat test. Hoop dat je je nog even in kunt houden en succes morgen met testen. Als je test dan trouwens wel met ochtendurine of sterk geconcentreerde urine, hier zit het meeste HCG in.