Kruidvat-voeding

Discussie in 'Voeding' gestart door lucie, 12 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Ik heb al een aantal keren gelezen dat mensen tevreden zijn over Kruidvat-voeding.
    Ik was eigenlijk van plan om na de bv over te stappen op Friso of Nutrilon, maar nu ik lees dat mensen tevreden zijn over het Kruidvat overweeg ik dat maar.
    Maar is het wel goede voeding?
    Het is toch het enige dat ze de eerste maanden binnenkrijgen....
    Graag jullie ideeen hierover!
     
  2. cimbomlu

    cimbomlu Fanatiek lid

    13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    alle babyvoedingen die op de nederlandse markt te koop zijn, zijn gewoon goed. ze moeten aan hele strenge voorwaarden voldoen voor het goedgekeurd wordt. Nutricia maakt de meeste reclame, en heeft daardoor een naam. Alleen betaal je als consument dus wel voor die reclame...
     
  3. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Danischa is er ook groot mee geworden.
    En heb er vanaf dag een dat ik het ging gebruiken geen enkel probleem mee gehad!

    Ik ben er na ruim 3 maanden mee begonnen, Danischa heeft ook nog prematurenvoeding gehad. Tot ze3,5 kilo woog en toen ben ik overgegaan op kruidvat.
     
  4. emmie

    emmie Niet meer actief

    ik gebruik ook de kruidvatvoeding comfort 1, bevald prima, geef nu nog maar 1flesje smiddags de rest borstvoeding, maar het gaat super goed!
     
  5. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik heb ook bijna 2 maanden kruitvat voeding gebruikt. Maar omdat ze geen voeding hebben voor hongerige baby's ben ik nu overgestapt naar friso. Ik was er wel heel tevreden over hoor. Anouk kreeg kruitvat extra care. Ik heb ook de comfort met johannespitmeel geprobeerd, maar dat was zo dik dat ze er heel erge krampen van kreeg en het ging bijna niet door het gaatje van de speen.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  6. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    0
    ik ben daar ook mee begonnen na de borstvoeding (na 4 weken) maar Indy kon er niet tegen...kreeg er huiduitslag van. In eerst instantie wist ik niet dat het hieraan lag, want ik stopte met deze voeding omdat ze het niet iedere keer op voorraad hadden bij de kruidvat en ik dat zwaar irritant vond.
     

Deel Deze Pagina