Let op: gratis bijpassende luiertas babydump

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SeaShell, 21 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Let op meiden;

Als je nu bij de babydump een kinderwagen koopt of al hebt besteld, krijg je een gratis BIJPASSENDE luiertas staat in hun folder ( er staat echter niet WAT voor luiertas, enkel dat hij bijpassend is)

Eerst wouden ze me een universele aansmeren van 30 euro, maar na navragen blijkt gewoon dat je de luiertas krijgt die bij jou merk kinderwagen hoort. Je krijgt de tas geheel gratis
    Je moet wel vragen of ze hier een extra bon van maken, want je krijgt de tas dus niet automatisch..
    Ik ben net teruggeweest en heb nu een stokke luiertas twv 100 euro helemaal gratis en had de kinderwagen al 2 mnd geleden besteld :D

stel jou kinderwagen heeft geen specifieke luiertas, dan krijg je een universele twv 30 euro gratis.

ik dacht ik deel het hier even :)

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi

even een vraagje wij hebben de wagen in april/maart besteld, een bugaboo

maar hoe kan ik er nu voor zorgen dat wij dus ook zo'n gratis luiertas krijgen??

en waar kan ik dan zeggend at dat heeft gestaan??

groetjess

3. SeaShell

heey sannehai
    ( vroeg vanmorgen toevallig nog in het oktoberforum waar je was :( jammer dat je er niet meer komt )

je moet gewoon naar de babydump gaan en zeggen dat je de kinderwagen hebt besteld en dan maken hun voor jou een bon met daarop vermeld dat je de luiertas gratis krijgt en geleverd wordt met de kinderwagen..

je moet elke maand op www.baby-dump.nl kijken in de folder. ook als je de kinderwagen een maand later goedkoper ziet kun je dit verschil terugkrijgen mits je het zelf aangeeft aan hun

daar staat nu : bij iedere kinderwagen een bijpassende luiertas cadeau

dus hun weten van de actie af, want staat in de folder :)

ook is er op de bugaboo als het goed is nu extra bekleding gratis?? je zou dat ook aan kunnen geven, dan krijg je dit er ook gratis bij

tip: hou elke maand de babydump actiefolder in de gaten ( kan online)

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Thanx voor de tip. Ik had de folder wel al bekeken,.. maar daar juist overheen gekeken. Wij gaan volgende week een kinderwagen uitzoeken.. dus komt heel erg goed van pas.

5. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Hoi
    Ik heb ook 3 weken geleden een kinderwagen bij babydump besteld en deze wordt aankomende maandag geleverd. Ik heb hierbij wel gratis een autostoel gekregen en zag op de site dat je die nog steeds gratis krijgt. Zou ik dan ook wel de gratis bijbehorende luiertas krijgen? En kun je dit ook telefonisch regelen, aangezien ik niet dichtbij babydump woon?
    Groetjes

6. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Hoi
    Ik heb ook 3 weken geleden een kinderwagen bij babydump besteld en deze wordt aankomende maandag geleverd. Ik heb hierbij wel gratis een autostoel gekregen en zag op de site dat je die nog steeds gratis krijgt. Zou ik dan ook wel de gratis bijbehorende luiertas krijgen? En kun je dit ook telefonisch regelen, aangezien ik niet dichtbij babydump woon?
    Groetjes

7. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hoi.
    Bedankt voor de tip Daantje 22.
    Germar je hoeft niet persoonlijk langs de babydump.
    Ik heb het gister via de mail gevraagd en kreeg net een mail terug
    dat ze de tas bij mijn bestelling hebben bijgevoegd.
    Wij hadden er zelf niet meer op gerekend omdat we de wagen
    in maart al hebben besteld.
    Groetjes

8. SeaShell

@germar: ja hoor,ook al heb je de autostoel, dan nog krijg je nu de luiertas :) gewoon even je bestelnummer mailen, of maandag als ze hem
    Bezorgen zeggen dat je nog recht hebt op de luiertas

9. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Heb inmiddels al een mailtje gestuurd naar babydump. Denk niet dat ze nu nog reageren, neem aan dat dat ook alleen tijdens kantoortijden gebeurt?!
    Even afwachten maar...

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi hee

@daantje ja sorry kan het allemaal niet echt bij houden en voel me dan steeds verplicht om te kijken en te reageren haha vandaar, sorry!

maar ik ga ze nog maar eens mailen dan;) ze zullen me wel een zeur vinden:p, want heb ook al een x gemaild over dat ik toch liever een andere bekleding wou hahahah

maar goed wie niet waagt wie niet wint! en een luiertas heb ik nog niet en kon niet cht een leuke vinden, die ook nog bij mn wagen past.

thnx voor de tips!

groetjess

11. Geekess

Geekess Actief lid

13 mei 2009
    185
    0
    0
    Den Haag
    Helaas, de actie loopt niet meer :( Ik kan het in iedergeval nergens op de site terugvinden.

Deel Deze Pagina