Kruimels en Spruiten Club deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rebbel, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lalalindsay

    lalalindsay VIP lid

    19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    maar ze is gezond hè Daantje, daar gaat het om. Vriendin van me heeft een kindje van 2 jaar en die groeide tot haar 9 maanden ook zo snel, nu is ze echt fijn maar klein, niks meer van te zien dat het vroeger zo'n reusje was
    (maar snap dat het je nu veeeel te snel gaat)
     
  2. daantje 25

    daantje 25 Fanatiek lid

    7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    ja ciksa is gezond ik ben blij dat alles goed is en alles in evenwicht niet te zwaar en klein maar gewicht en cm in evenwicht.
    ik had graag gewild dat ze nog even klein was gebleven maar dat is niet nu lekker genieten van haar.
    ze vond het vorige week erg leuk om om 4:15 te gaan spelen in haar bed.
    ze heeft 2 knuffels in haar bed helemaal boven in en ze had ze die nacht te pakken op haar buik nog wel ze was aan het keten.
    dat was met toch echt te vroeg.
     
  3. Wij gaan zo een nieuw bed voor chris kopen bij Ikea. Chris is haar ledikantje nu pas zat :p Ze past er nog heerlijk prima in, maar ze wil niet meer ;)

    Gelukkig mocht ik van de HA wel gewoon de deur uit, want vind het wel leuk om me te gaan haar bed kopen.
     
  4. daantje 25

    daantje 25 Fanatiek lid

    7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    wij hebben een junior bed bij de ikea vandaan voor femke.
    fijn bed is het met plankje voor het uit bed vallen.
     
  5. daantje 25

    daantje 25 Fanatiek lid

    7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    mooi bed
     
  6. mik25

    mik25 VIP lid

    12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    niet mijn smaak maar wel leuk bed!
     
  7. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Dank je wel Daantje!
     
  8. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wat een leuk bed Tipp! En beterschap met je longen. Wel een beetje op jezelf letten hoor!

    Daantje, pff een flinke dame die Ciska. Wat een donderstraal om middenin de nacht de boel op stelten te zetten. Haha...
    Van wie heeft ze dat??

    Ikdus, je maakt me wel een beetje nieuwsgierig. Las iets over minder leuke dingen maar ook weer iets heeeel leuks. Vertel...
     
  9. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Kom weer even spieken hier! Inmiddels dag 13 maar nog geen temp verschil dus zal toch echt wat later liggen.. Vorige keer bij dag 17/18 en toen bleef temp hoog.

    Manlief is weer aan het werk en ik heb vanmorgen maar weer wat sollicitaties verstuurd. Vorige week in tuin bezig geweest, nu maar nieuwe klussen verzinnen :S
     
  10. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ikdus: Je maakt mij ook nieuwgierig hoor haha.

    Sam: Jij stiekemerd! :D Van harte gefeliciteerd! (ga je me niet slaan als ik zeg dat ik een klein beetje jaloers ben?)

    Daantje: Een prachtig reusje dus. Belangrijkste is dat ze het goed doet. Ik denk dat Sara nu ongeveer even zwaar is en 2 cm langer. ;)

    Tipp: Balen van dat huis zeg, is jullie huidige huis dan zo klein dat er geen tweede past of vinden jullie het zelf te klein? Wij hebben beneden uitgebouwd maar boven mocht dat niet dus is het ook niet groot (Sara's kamer, onze kamer met inloopkast, badkamer). Maar mocht er een tweede komen gaat Sara (of wijzelf) naar de zolder daar hebben we ook nog een grote kamer.

    En leuk bed voor Christine. Is heel erg praktisch zo omkeerbaar.

    Wie vergeet ik nu? Mijn hoofd is een zeef momenteel. Willen jullie even duimen voor mooi weer vrijdag? Dan trouwt mijn zusje. Heb er zin in maar ook spannend want Sara slaapt voor het eerst ergens anders (schoonouders). Ben benieuwd hoe het gaat. (en hoe ik het vind :))
     
  11. Zora, het is hier te klein. We hebben boven alleen onze kamer en die van Christine. En op zolder zit ons kantoor, dat kunnen we ook nergens anders kwijt, en met 2 bedrijven aan huis heb je dat wel nodig ;)

    Ik duim voor vrijdag :)
     
  12. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik snap het Tipp, jullie hebben naturulijk ook nog kantoor nodig, dat hebben wij niet.

    En thanks voor het duimen, ga nu maar eens even kijken wat KNMI zegt.
     
  13. daantje 25

    daantje 25 Fanatiek lid

    7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    zora zal ook voor je duimen, hoorde gister wel dat het een buiige dag zal worden (ik hoop dus van niet)

    ciska had het vannacht weer erg naar haar zin om 5uur ze lag weer op haar buik en had het erg naar haar zin gelukkig ging ze weer slapen tot half 8.
    vandaag femke weer naar peuter speelzaal ze leek het niet echt erg te vinden leuk is een ander verhaal maar geen tranen.

    hebben jullie ook zo genoten van het weer gisteravond !!
    ik niet moet er in werken bah! ik stapte uit de auto zo in een plas water en dat om 23uur is niet echt een aanrader hahaha
     
  14. lalalindsay

    lalalindsay VIP lid

    19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    ik geloof dat het vrijdag mooi weer wordt hoor ;)
     
  15. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    *duimt voor droog weer op vrijdag! *

    Zora, jaloers meid.. Tijd om weer naar het ziekenhuis te gaan ?

    Daantje, gets een kletspoot .. Jakkie...


    Hier een drukke week. Jasper gaat weer naar de Psz. Ik veel aan het werk.
     
  16. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Thanks voor duimen meiden!

    Maranka: Ja, het kriebelt hier behoorlijk. Ik wil weer heel graag. Haha, maar nog even geduld! En er is ook een reeele kans dat het nooit meer lukt natuurlijk, dus een klein jaloers kriebeltje heb ik wel vaker bij zwangere vrouwen. :)
     
  17. lalalindsay

    lalalindsay VIP lid

    19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    lekker voor gaan Zora! ;)
    hadden jullie nog cryo's? geloof van niet hè?
     
  18. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nee Linds, geen cryo's de bevruchtingen gingen bij ons heel slecht. 1e IVF maar 1 bevruchting van 11 eicellen geloof ik. En 1e ICSI van de 6 eicellen 3 bevrucht en maar 1 goed doorgedeeld en dus bruikbaar en dat is Sara. :D

    Maar geen cryo's dus en geen garantie voor meerdere bevruchtingen of uberhaupt goede bevruchtingen, we zullen gaan zien over een paar maandjes! :(
     
  19. Ikdus

    Ikdus VIP lid

    1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Maranka en Zora jullie hebben pb
     

Deel Deze Pagina