Kruitvat 2v5. Ik zie waar streepje moet komen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bruce, 15 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruce

    Bruce Lid

    14 aug 2019
    25
    40
    13
    Hoi allemaal,

    Ronde 1 om zwanger te worden. Woensdag moet ik pas ongesteld worden (Hopelijk niet). Ik kan mijzelf niet bedwingen en heb al 2 keer een kruitvattestje gedaan. Steeds zie ik waar het tweede streepje moet komen te staan als ik de test op een bepaalde manier in het licht hou. Dit streepje kleurt niet roze, maar een andere kleur wit. Is dit voorgedrukt? Ik ben bang voor valse hoop.

    Iemand die ook meende met turen streepjes te zien en uiteindelijk niet of wel zwanger was?
     
  2. Myrthew

    Myrthew Bekend lid

    13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Helaas wel, de Kruidvattesten hebben allemaal een voorgedrukt streepje. Zolang het niet roze is, is het dus geen positieve test. Voor zover ik weet hebben de predictors geen voorgedrukte lijnen. Ze zijn wat duurder, maar dan heb je ook wat:)
     
  3. Bruce

    Bruce Lid

    14 aug 2019
    25
    40
    13
    Bedankt voor je reactie. Lekker snel ook :) Wie weet gebeurt er toch nog iets komende dagen en anders gaan we op voor ronde 2!
     
  4. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb nog nooit voorgedrukte streep te zien op 2v5. Ik kan wel inbeelden waar die kan kom staan maar niet dat ik dat zie ook al kijk ik goed is negatief.

    Het is wel zo dat ze vals negatief geven. Bij mij dus wel gebeurde of het was foutje in test of hij reageerde op eisprong. Erna alle testen niets gezien zoals maar kan.

    Bij alle vier zwangerschappen testte ik met 6 dpo negatief en met 10 dpo positief. Met twee daarvan met 7-8dpo ook inimini lijntje. Is een beetje afhankelijk waneer de goede innesteling plaatst vind en dan maak je hcg aan.
     
  5. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Ja de kv hebben een voorgedrukte streep en die zijn idd wit :)
     
  6. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.977
    17.014
    113
    Vrouw
    Is indd de voorgedrukte streep. Na afleestijd krijg je ook vaak een indroog lijntje op de kv test dus altijd binnen de tijd aflezen
     

Deel Deze Pagina