Rusteloze benen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxmamaxx2016, 16 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    Ik heb er zo ontzettend veel last van! Eerst was het alleen savonds op de bank, als ik dan in bed ging liggen werd het beter. Nu is het echt de hele dag en kan er moeilijk door in slaap vallen savonds. Wat een rotgevoel zeg.

    Iemand DE tip?? :)
     
  2. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Aii dat is zo naar! Heb het nu heel soms. Tijdens mn eerste zwangerschap op het einde ook altijd.

    Wat mij een beetje hielp tijdens slapen was een kussen onder mn voeten zodat ze iets hoger waren. Maar vooral acceptatie en niet proberen te frustreren ;)
     
    xxmamaxx2016 vindt dit leuk.
  3. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    Ik ga iig proberen mijn benen hoger te leggen! Bedankt voor de tip
     
  4. Diaantje88

    Diaantje88 Bekend lid

    10 feb 2013
    612
    86
    28
    magnesium poeders van vital werken bij mij heel goed
     
    xxmamaxx2016 vindt dit leuk.
  5. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

    Ow meid ik ken het, marteling vind ik het. Bij mij helpt niets helaas, heb magnesium tabletten, olie, wisselbaden, zeep onder Mn matras , echt alles geprobeerd. Het enige dat iets verlicht is Tijgerbalsem op mijn bil ( zenuwbeknelling in mijn bil is de oorzaak) en een loeihete kruik. Dat doet zeg maar bijna pijn waardoor ik enigszins afgeleid raak van het schokken maar wat is dit een akelige rot kwaal
     
    xxmamaxx2016 vindt dit leuk.
  6. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.402
    3.953
    113
    noord holland
    Vaak een magnesium- of calciumtekort.
    Volgens mij kun je bij beide dat krijgen.
    Ik had ook restless legs en ook kramp aanvallen. VK zei toen dat ik kon proberen wat meer zuivel te eten. Met name kwark had een hoog calcium gehalte, dat hielp toen echt.
    Beide kun je ook in supplementen krijgen.
     
    xxmamaxx2016 vindt dit leuk.
  7. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    Ja vreselijk he. Ik ben echt de hele tijd met mijn tenen aan het wiebelen dat werkt een paar minuten. Dan weer mijn benen en dan weer mijn tenen... en zo maar door.
    Ga ook eens magnesium proberen misschien is dat mijn redmiddel. :roflmao:
     
  8. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Hier geen ervaring mee en dat is volgens mij heel fijn voor mij, als ik het zo lees...

    Sterkte meid! Hoop dat één van de middeltjes helpen bij je!
     
    xxmamaxx2016 vindt dit leuk.
  9. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Owww hou op! Ik heb het bij 1 been... als ik lekker op de bank lig in de avond. Doodmoe wordt je ervan.
     
    xxmamaxx2016 vindt dit leuk.
  10. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    High five. Hier alleen links
     
    xxmamaxx2016 en MamaZijnIsDeBom vinden dit leuk.
  11. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Haha boks! Hier rechts. We zouden een mooi stel zijn naast elkaar op de bank.
     
    xxmamaxx2016 vindt dit leuk.
  12. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Dit kwaaltje had ik vorige zwangerschap heel erg, om gek van te worden. Nu een heel enkele keer nog gehad *duimt enorm dat het deze keer niet gebeurd!!

    Bij mij hielp niks (warme/koude douche, wiebelen, gestrekte of kromme benen). Die tip over magnesium pik ik eruit. Wie weet :)
     
    xxmamaxx2016 vindt dit leuk.
  13. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ghehehe twee van die ronde spasten
     
    MamaZijnIsDeBom en xxmamaxx2016 vinden dit leuk.
  14. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Heb er ook weer erg last van. Tip. Van de vk was om magnesiumtabletten te slikken.

    Edit: spuit 11. Ik ga vaak maar douchen en naar bed als het te erg wordt. Dat helpt vaak wel.
     
    xxmamaxx2016 vindt dit leuk.
  15. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Bij mij hielp alleen een warm bad. Ik had het zo erg dat ik zelfs in de kraamweek nog in dat bad zat. Ik kon anders echt niks. Ging weer over hoor. Eind van die week was het weg. Ik heb alles geprobeerd, magnesium tabletten en magnesium in bad maar alleen de warmte van het badwater hielp. Sterkte!
     
    xxmamaxx2016 en Izzie7676 vinden dit leuk.
  16. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    Klopt een bad werkt hier ook. Maar dan ben ik eruit en dan begint het weer. Het is ook echt een gevoel wat je niet uit kunt leggen he! Ik hoop echt dat ik er na de bevalling meteen vanaf ben:eek:
     
    Izzie7676 vindt dit leuk.
  17. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  18. Stakato

    Stakato Niet meer actief

    Hier helpt ook niets helaas. Ik zit vaak de hele avond mijn kuit en voet te masseren. Dat voelt wel fijn maar lost het niet op.
    En herkenbaar, Ik heb het ook overwegend aan 1 been. En idd niet uit te leggen wat je dan voelt en waarom het zo irritant is!

    Mijn moeder heeft er ook veel last van gehad, bij haar heeft dry needling goed geholpen. Alleen zijn ze er niet happig op om het bij zwangeren te doen.
    Ik zit het nog wel een paar weken uit. Ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook heel erg, alleen in mijn herinnering hield dat een paar weken voor de bevalling op.
     
  19. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.790
    7.123
    113
    Vrouw
    Oke dames dit klinkt mss heel stom :D Ik heb ook lang last gehad van rusteloze benen. Vooral in bed. Ik heb toen ergens gelezen dat een orgasme helpt :oops: Omdat ik er echt gestoord van werd toch eens geprobeerd... En het helpt! :D Nou was dat dus niet tijdens zwangerschap dus weet niet of dat verschil maakt en of jullie nu überhaupt zitten te wachten op een orgasme maar ik wou toch even de tip geven :roflmao::D:oops:
     
    BabyFG vindt dit leuk.
  20. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ook gelezen, en uitgevoerd, en helpt hier helaas niet tegen rusteloze benen.
     
    Mim89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina